raar gevoel en vreemd vraagje!!!

A

Anoniem

Guest
Haai

Heb over 6dagen mijn NOD, maar ik voel van alles.
Gevoelige tepels, moe, weinig trek en lichte steekjes onderin  mijn buik.
Vreemd he?

Nog iets, ik moet vaak na het vrijen plassen, ben dan altijd bang dat alle zaadjes er weer uit lopen, hi hi!
Blijven jullie altijd liggen of met de benen omhoog?
Kan je uberhaupt wel zwanger raken als je erna gaat plassen?

Liefs Steef

Bij de eerste ging ik altijd na het vrijen na het toilet en eigenlijk nu ook....(altijd dus, want we vrijen ook wel vaker dan dat we alleen maar zwanger willen worden. Gelukkig wel)
Ik moet gewoon dus ga ik.

En die eerste is een gezonde zoon en dus ja, je kunt dan wel zwanger worden (toen zelfs in de eerste ronde)

Groetjes,
Marije

Hoi, Hoi,

Ik ben gister ongi geworden en ik was echt overtuigt dat ik al zwanger was.
Mijn  ''reuk''  was anders en ik had een " vol" gevoel. mijn borsten voelde groter.
Ik was 2 dagen later ongi dan de maand ervoor, dus had ik al weer een test gedaan, helaas.
Ik denk dat ik er teveel aan denk en er dan vanzelf meer bij ga voelen.
Ik hoop dat je gevoel juist is!!!!!
 groetjes en succes Tamara

toen we voor de eerste gingen was ik er op die manier ook meer mee bezig dan toen we voor de tweede gingen.
Bij de tweede ging ik veel makkelijker daarna uit bed en lette ik minder op stil blijven liggen
Beide keren was ik in de 2e maand zwanger, dus persoonlijk zou ik zeggen dat het niet uit maakt.

Groetjes Mosy

Hi Tamara,

Ik wilde even zeggen dat ik je gevoel wel herken. Ik voelde ook steeds van alles, maar dat bleek dan ook niet op een zwangerschap te duiden.

De klachten zoals, gevoelige tepels/borsten en een vol gevoel etc. komt door een verandering in hormonen.  
Helaas heb je niet alleen bij een zwangerschap een verandering in hormonen, maar ook als je gestopt ben met de pil, kan je de eerste maanden (of zelfs langer) van alles voelen. Die gevoelens zijn dan dus wel echt!! maar worden dan veroorzaakt door de verandering in hormonen doordat je gestopt met met het gebruik van anti-conceptie.

Het is bij iedereen anders, maar ik ben in ronde 4 zwanger geworden en had die ronde juist niet het gevoel dat het raak was, want ik voelde niks bijzonders. Ik voelde eigenlijk al een paar maanden steeds dezelfde dingen. Pas nadat ik ongeveer een week overtijd was en (door een test) al wist dat ik zwanger was, kreeg ik echt last van hele pijnlijke borsten (zo hebben ze echt nog nooit gevoeld).

Meiden, ik duim voor jullie allemaal! Voor degenen die nog wachten op hun NOD: veel succes. En voor de rest: veel succes de volgende ronde!
Het zou dan zomaar ineens raak kunnen zijn! Ik hoop het echt voor jullie!

Groetjes,
Sandra

Terug
Bovenaan