raar gevoel in buik

A

Anoniem

Guest
hallo,
ik heb sinds vorige week jeukende tepels en een raar gerommel in mijn buik net alsof er iets zit, ik kan er ook niet op liggen zoals gewoonlijk in bed en mijn broeken voelen niet prettig aan op mijn buik.
is dit herkenbaar voor iemand? ik weet niet wat ik er van moet denken.
volgende week is mijn nod.
verder heb ik geen klachten wel verhoogde temp maar dat zegt ook niet alles.
gewoonlijk als ik ongi moet worden heb ik al weken last van kwaaltjes maar dit keer niet, gewoonlijk last van misselijkheid, maagzuur en veel plassen
help iemand!
ik word er zo onzeker van

liefs miriam

He Anoniem,

Het kan allemaal natuurlijk wijzen op 'iets', maar evengoed op 'niets'... Ik heb zo een keer hele donkere en grotere tepels gehad na mijn ovulatie, maar uiteindelijk bleek dat loos alarm...
Voor hetzelfde geld is het dik prijs, maar je zal net als wij allemaal moeten wachten tot je 'n thuistest kan doen.
Het zijn wel heel herkenbare 'zwangerschapstekenen'...

Succes alvast
Erika

Hoi Miriam,
Ik had kort na mijn ovulatie hele donkere, en grote (en zeer pijnlijke) tepels, en een raar gevoel in mijn buik (broeken die niet prettig aanvoelen). Ik heb me ook een paar dagen steeds misselijk gevoeld als ik niet heel regelmatig (om de 2 uur) iets at. 18 dagen na de eisprong gaf de test (tot mijn verbazing) een negatieve uitslag en uiteindelijk 21 dagen na de eisprong (afgelopen zondag) werd ik (vrij hevig) ongesteld. Ik vermoed nu dat het wel degelijk "raak" was, maar al na ca. een week is misgegaan. Ik denk dat dit wel vaker gebeurt, nl altijd als je een paar dagen overtijd bent en dan toch nog ongesteld wordt. Alleen doordat ik al die signalen had, ben ik toch teleurgesteld. Ik dacht onderhand al bijna 3 weken dat ik zwanger was.

Martine

klinkt inderdaad bekend wat martine schrijft.
Heb ik nu ook ben bijna 1 1/2 week overtijd geweest.
En misselijk dat ik me voelde. Maar de huisarts zegt dat je dan nog niet echt kan spreken over een zwangerschap/miskraam.
Raar vindt ik maar de huisarts zal het wel weten.

Succes en spannend
weegschaal

Terug
Bovenaan