Raar gevoel in je buik

<p>hallo allemaal,</p><p>ik heb 26 november mijn spiraal eruit laten halen bij de dokter! Toen ben ik kort daarna al ongesteld geworden om precies te zijn 28 november , en ja hoor meteen goed, wel 6 dagen bleef ik bloed verliezen ik natuurlijk blij want dan kunnen we echt gaan beginnen. Toch vind ik het heel spannend ook omdat je het zo graag wil! Ik heb eigenlijk al vanaf het moment dat de spiraal eruit is een ander gevoel in mijn buik ,maar toch denk je elke keer na het klussen van zal het zo zijn? Hopelijk is het gelukt, hebben jullie dit ook? 8 december tm 11 december heb ik last gehad van een beetje donkere afscheiding en vooral na het plassen wat bloedverlies Maar heel anders dan ongesteldheids bloed wie heeft dit Ook? Ik maak me natuurlijk meteen zorgen. Verder vind ik het zo lastig om met de buitenwereld er niet over te kunnen praten dus lijkt het me super leuk om hier verhalen te delen met jullie die ook proberen zwanger te worden! </p><p> </p><p>Hoor graag reacties </p><p>liefs Sandra </p>
 
Hoi Sandra,Ik zelf ben na het verwijderen van mijn spiraal niet duidelijk ongesteld geweest, wel zoals jij het ook benoemd 2 dagen donker bloed, wat eigenlijk alleen na het plassen zichtbaar was. Hierna bleek ik al zwanger te zijn, het kan dus alle kanten op. Probeer jezelf niet te veel zorgen te maken:)  Je lichaam kan na het verwijderen van het spiraal wat ontregeld zijn, je kan anders eventueel ovulatietesten proberen om te zien wanneer jou vruchtbare dagen zijn. Heel veel geluk :)
 
Wat super zeg! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Hoe ver ben je? En het kan dus goed zijn dat ik nu ook zwanger ben?? :) en wat merkte je dat je zwanger bent? Want ik heb zelf wel een appart gevoel in mijn buik maar verder nog geen andere kwaaltjes dus misschien zit het tussen mijn oren! Veel geluk met je zwangerschap en fijn dat je reageerd liefs Sandra! 
 
Terug
Bovenaan