raar gevoel in mn buik

A

Anoniem

Guest
Hoihoi!
Ik heb een vraagje,...ik heb een heel raar gevoel in mn onderbuik, eerst dacht ik dat het door mn miskraam was, maar het gevoel begint in mn onderbuik, trekt naar mn rug en bovenbeen.Wat zou dit kunnen zijn???Is zeer irritant!
xxxx

Hey meid,

Inderdaad irritant dat je dat hebt... Ik kan je zelf geen advies etc geven...
Hoe gaat het verder met je?

Liefs Ram24

ja dat dacht ik ook, maar lijk me sterk,...ik heb vorige week een miskraam gehad,....dus zoals ik vorige maand had uitgerekend en wat toen klopte was dat je dan gewoon vanaf de eerste dag van je minkraam kon tellen voordat je weer of zwanger was of gaat menstrueren...en er zijn nog maar een paar dagen voorbij.Het is gewoon echt een irritant gevoel,..hopelijk gaat het over,...maar gaat er niet vanuit dat het door die miskraam komt, omdat ik alweer een week geleden gestopt bent met bloeden.
Liefs nance

Okey, als er nog wat in je baarmoeder was achtergebleven had je het idd vast wel eerder opgemerkt (bloeden,koorts etc)

Miss komt het door het krimpen van de baarmoeder?

kan het misschien ook zijn dat ik mn ei heb gehad???De miskraam was 12 april, en voelde vanochtend vanbinnen, en zag dat het rauweiwitachtig was,....gelijk opgezocht en in combi wat ik gelezen eerder hier op forum, beetje geveoelig vanbinnen, leek het erop, of is dit te snel????
Liefs nance

Terug
Bovenaan