Raar gevoel in onderbuik.

Wie kan me helpen.....

Ik ben zwanger van de eerste en weet dus nog niet goed wat normaal is en wat niet....

Nu heb ik dus aantal dagen met regelmaat een drukkend gevoel/ trekkend gevoel in me onderbuik.

En vooral na het plassen het gevoel alsof er aan me baarmoeder getrokken wordt, dit gevoel gaat vrij snel over na het plassen.

Is dit nou bandenpijn??

En heb ook regelmatig bij mijn schaambeen krampachtige trekjes.

Nu vindt ik wel dat me buik deze weken ineens mega begint te groeien.

Weten jullie wat dit kan zijn en of ik hiervoor de verloskundige in moet schakelen of dat het normaal is.

Hoi,

Dit klinkt als bandenpijn, ik heb het zelf nu ook. Maar vooral bij de eerst had ik daar erg veel last van. Pijn, trekken in mijn onderbuik, soms leek het wel op spierpijn. Of een pijnscheut bij het te snel op staan. Dat is helaas normaal. Alles wordt opgerekt.
Als ik nu niet snel naar het toilet ga krijg ik kramp in mijn blaas, alles wordt verschoven of je kindje drukt erop.
Het is uiteindelijk een hele verbouwing!
Maar als je twijfelt kun je natuurlijk altijd even je verloskundige bellen, maar ik denk dat het onschuldig is!

Succes ermee!

liefs Toetje

Bedankt voor je reactie, vandaag moest ik toch voor controle naar de vk en het blijkt dus bandenpijn te zijn niet om zorgen over te maken.

De controle was verder dik in orde me bloeddruk is nog steeds prima en het kindje groeit goed ze kon eerst niet goed de harttonen horen omdat kleine uk het nodig vond om rondjes tegaan draaien tijdens de controle haha dit kon de vk ook voelen was wel grappig.

Ik ben nu van 4weekse controle over gegaan na 3weekse controle en mag eerst onder controle blijven bij de vk heeeeeeeeerlijk hoef ik niet na de gynocoloog in ziekenhuis dit is zo wat persoonlijker

Ik heb ook kennis mogen maken met het fenomeen bandenpijn. Maar bij mij is het geen trekkerig gevoel. Het doet gewoon pijn!
Door het verlies van mijn 1e kindje gister er behoorlijk van in de stress, voelde het ook door heel mijn buik trekken. Dus vk gebeld en diagnose bandenpijn.
Als je dan rustig gaat zitten en die kleine rond voelt schoppen, leek dit ook wel te kloppen. Maar het is echt pijnlijk! Gelukkig zit het maar aan 1 kant. Hopelijk trekt het nog wat weg!

liefs
Patricia mama van Bas*

Terug
Bovenaan