Raar gevoel, is dat een teken van het zwanger zijn?

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Nou, ik vind het superspannend allemaal. En al die verhalen, voor degene die zwanger zijn, van harte gefeliciteerd!!! Mijn vriend en ik willen graag een kindje. Nu ben ik al een paar maandjes(3) gestopt met de pil. We hebben gezegt van, we zien wel wanneer het komt, niet pushen, want dan lukt het niet. Nu is mijn nod 7 oktober. Wel weet ik dat ik 1 dag voor mijn eisprong heb gevreeen. En je gaat nu echt van alles voelen. Je denkt dat elk dingetje wat is. Ik heb namelijk ook weleens dat ik opeens zomaar kotsmisselijk en duizelig wordt, maar dat kan ook maar zomaar weg zijn. En momenteel heb ik continu van die ongi krampjes/steekjes, terwijl ik dat normaal pas een paar dagen van tevoren heb en het duurt nog een week voordat mijn nod is. Ik ben altijd precies op tijd ongi en er zit altijd precies evenveel tijd tussen. Ik vind het zo spannend. Kan iemand mij eens vertellen hoe jullie dit ervaren. Ik ben erg benieuwd, want deze symptonen heb ik nu namelijk voor het eerst. Wie weet ben ik wel zwanger, ik hoop het. Of kan je die symptonen nog niet hebben? Als ik inderdaad zwanger ben zou ik nu in mijn 3e week zijn. Wie kan mij hier wat over vertellen? Dank je. Groetjes patricia

Hoi Patricia,

Tja...een moeilijke vraag eerlijk gezegd, want daar kan natuurlijk niemand nu op antwoorden of je wel of niet zwanger zal zijn.
Dat neemt niet weg dat de vraag denk ik wel heel herkenbaar is voor velen. De periode rond je NOD is altijd spannend, hoe nuchter je de eerste tijd van de maand er ook onder was. Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik het ook al voordat ik overtijd was.
Bij de zwangerschap nu, voel ik het eigenlijk pas sinds de week dat ik overtijd ben. Heb inderdaad ook veel krampjes, die lijken wel op menstruatiepijn.
Succes met afwachten en wie weet...

liefs

Je kan jezelf van alles in je hoofd halen en zelfs schijnzwanger worden (heb ik 6 maanden achter elkaar gehad) incl. het overtijd zijn enz.
Ik zou er als ik jou was niet teveel op letten, op al die symptoompjes, het eerste en enige bewijs is toch echt alleen een positieve zwangerschapstest!

ja ik herken het,ik had allerij symptonen,en toch kwam de ongi aanzetten,je kan je zelf heel veel in je hoofd halen,teminste das mijn ervaring,het kan natuurlijk ook zijn dat je zwanger bent,maar probeer daar niet te veel op te hopen,sucses

Terug
Bovenaan