Raar gevoel onderbuik na ovulatie

<p><span style="color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;">Hoi allemaal, </span><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;" /><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;" /><span style="color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;">Afgelopen zaterdag was mijn ovulatie dag en nu heb ik sinds zondag al een raar gevoel in mijn onderbuik. Ik kan niet zeggen dat ik me erg misselijk voel maar het voelt als een drukkend gevoel. De hele dag is dit gevoel ook aanwezig. Ook merk ik dat dit erger wordt als ik ga liggen. Om maar niet te spreken als mijn vriend zijn arm over me heen legt. En af en toe voel ik een steekje aan de linkerkant. En ook af en toe rommelt het een beetje....Het beperkt zich echt tot de regio onder mijn navel. </span><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;" /><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;" /><span style="color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;">Herkent iemand van jullie dit gevoel na de ovulatie?</span></p>
 
Hoii. Ik weet het niet precies maar vermoed dat gister misschien mijn eisprong was. Vandaag al de hele dag raar buikgevoel en krampen. Zowel links als afwisselend rechts wat steken. 
 
Ik reageer even op jouw ervaring, hoewel mijne niet helemaal overeen komt. 
Na mijn ovulatie donderdagavond (gemeten met test) kreeg ik zondagnacht  enorm felle steken rechtsonder in mijn buik. Zo pijnlijk, dat ik bijna overwoog mijn vriend ‘s nachts wakker te maken en een dokter te bellen. Uiteindelijk ging het na een uurtje weer. 
Ongeveer 12 dagen later bleek ik zwanger te zijn. Helemaal niet verwacht die maand, maar ik moest wel meteen terugdenken aan dit moment die ene nacht. 
Ik durf absoluut niet te zeggen dat het in jouw geval ook zo zal zijn, maar hoop het uiteraard wel voor je! 
 
Terug
Bovenaan