raar gevoel

<p>hallo</p><p>ik ben inmiddels nu 9 weken zwanger.</p><p>maar heb sinds 2 dagen zoown raar gevoel kan niet echt onschrijven wat. maar heel raar </p><p>iemand ervaring mee?</p><p> </p><p> </p><p> </p>

Misschien toch proberen te omschrijven ? Op deze manier weten we niet wat je voelt dus kunnen we ook niet zeggen of we er ervaring mee hebben.  

ja heel raar...
normaal voel ik ook echt me baarmoeder echt groeien..echt die menstruatie achtige krampen. maar heb dat nu bijna niet meer.. en normaal voel ik me opgeblazen maar dat ook niet echt meer..
kan het zijn dat mijn klachten gewoon wat minder worden rond deze periode of moet ik er iets meer achter zoeken... heb paar maand terug een miskraam gehad en toch blijft rie bange gedachten wel bij je...

Zwanger van je eerste kindje? Kwaaltjes veranderen, zo ook je lichaam. Je lichaam begint steeds meer te wennen aan de zwangerschap. Zolang je geen bloedingen hebt zou ik gewoon afwachten tot de controle. Als je je echt zoveel zorgen maakt contact opnemen met de vk. Maar het klinkt niet verontrustend. Ik ben 21w5d zwanger en voel echt niet meer dat mijn baarmoeder groeit, daar voor in de plaats voel ik haar wel.

Och ik voelde iedere week weer wat anders, krampjes op het ene moment, niks op het andere moment. Eerst geen opgeblazen gevoel, dan weer wel. Het wisselt. Geen zorgen!

jaa me eerste kindje...
ben so bang dat het weer mis gaat... dus ben om ieder dingetje wel een beetj voorzichtig en dan gaa ik me weer zorgen maken...
maandag staat er weer een echo gepland om naar het hartje te luisteren. dus dan heb ik ook weer wat zekerheid...
denk een beetj te bezorgt haha.. probeer het van me af te zetten haha

Terug
Bovenaan