Raar gevoel

Lieve meiden,

Ik voel me zo anders, ik heb nog steeds continu buikpijn in mijn onderbuik. Daarbij zeurend en vooral trekkend gevoel in mijn liezen. Af en toe flinke steken in mijn buik of een soort kramp gevoel. Ben er helemaal moe van van die constante zeurende pijn. Gisteren lag ik om half 9 al in ben en heb geslapen tot half 8 vanochtend. Ben anders ben emotioneler, huil om zielige dingen. Ik weet me geen raad met mezelf.

Ik heb nergens geen zin in, ben niet vooruit te branden. Daarbij heb ik totaal geen trek. Ik eet omdat ik moet eten terwijl ik nogmaal de hele dag wel kon eten. Ik ben niet misselijk al staan me sommige geurtjes wel erg tegen. (ontbijtkoek, bah!) Daarbij gaat alles ook verkeert wat ik doe. Ik laat alles vallen, vergeet belangrijke dingen, ben heel chaotisch.

Ik zit op dag 17 en mijn NOD is nog zo ver weg. Zit mezelf in de weg, ben ik er teveel me bezig? zijn het de hormonen? Dit is ronde een voor ons en alles is nog zo nieuw en spannend voor ons. Ik ben al een tijdje gestopt met de anticonceptie dus dat kan het niet zijn. Misschien ben ik wel een klein beetje zwanger al? Lieve meiden wie herkent dit of wie kan me een beetje opvrolijken?

Liefs (emotionele) Purk

Hoi Purk,

Bedankt voor jou reactie op mijn bericht.

Probeer je nu ook even op te vrolijken.

Ik ken die gevoelens,zit nu ook in dat schuitje. Heb morgen mijn NOD en ik heb ook buikpijn, rugpijn etc. En ene moment denk ik van ja ik ben zw en andere moment niet.Heel raar allemaal. En volgens mijn moeder ben ik er te veel mee bezig, en krijg je daardoor die gevoelens. Maar ja we zullen het een dezer dagen wel zien wat het is. Of ongi of zwanger.Hoop het laaste, zou dan ook meteen in een keer raak zijn na mijn curettage.

Zullen zeker ook onze hormoontjes zijn. Want we willen iets graag en dat speelt allemaal mee.
Ben ook niet vooruit te branden en supermoe. Dus wat dat betreft zitten we een beetje op een lijn.

Kop op je zit in ronde een en wie weet ben je inderdaad al zw. De een merkt dat vlug en de ander niet.
Ik hoop het voor je en zal zeker voor je duimen. Wanneer is je NOD precies ??? En je bent er zeker niet te veel mee bezig.

Ik ga straks eens lekker relexen en knuffelen met mijn mannetje. OOk een tip voor jou.

Paar vragen:

Hoe oud ben je??? ik 25 jr
Waar woon je ??? Ik in Stein ( limburg )
Wat doe je voor een werk ?? Ik secretaresse van mijn vader
Heb je e-mail ??? mijne is: shirley.maesen@totalfeed.nl

Nou meid kop op, komt allemaal goed met ons. Ben ik heilig van overtuigd.

Veel liefs van een afwachtenede shirley.

Volgens mij ben je er een beetje te veel mee bezig. Dat heb ik zelf ook gehad, omdat je denk de je misschien wel zwanger bent, ben je daar continu mee bezig en daar krijg je dan ook klachten door. Bij buikpijn denk je anders:'heb ik iets verkeerds gegeten of is het verkeerd gevallen'. Maar nu denj je alleen nog maar of dat je misschien zwanger bent. Doordat je er continu mee bezig bent wordt je emotioneler dan normaal en je bent inderdaad niet voruit te branden. En doordat je er met je hoofd niet bij bent gaat vanalles verkeerd. Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, want ik wil niet beweren dat je niet zwanger bent hoor, maar je echt opvrolijke kan ik ook niet. Het liefst zei ik tegen je:'Je bent zwanger, daar komen al die klachten door'.Maar helaas komen ze mij heel goed voor omdat ik ze ook heb gehad en dat was niet omdat ik zwanger was, maar omdat ik er dus ook veel te veel mee bezig was. Probeer het van je af te zetten en ga gewoon andere leuke dingen doen of organiseren en wacht in ieder geval nog even met echt nagelbeiten, bewaar dit voor je nod.
Ik weet het dat is makkelijker gezegt dan gedaan, maar het helpt niets om er de hele dag mee bezig te zijn.
Ik hoop echt heel erg dat het wel zwangerschaps verschijnslen zijn en wens je veel succes met wachten tot je nod en je dus eindelijk een test kan doen.

hoi purk,

wat jij opgeschreven hebt is heel erg herkenbaar voor mij,ik heb nl ook vanaf het moment dat mn ei is geweest (2 dagen na mn ei) erg last van mn buik en dat gaat ook gepaard met steken naar mn liezen toe.bij mij is het gevoel van hele heftige pijn,dat resluteerde in niet normaal rechtop kunnen zitten of liggen tot nu een hele irritante ongipijn.ik heb 15 april mn nod dus moet ook nog even afwachten.
het moe zijn heb ik ook en slaap ook heel slecht de afgelopen dagen,als ik dan slaap dan slaap ik heel onrustig en word vaak tussendoor wakker.
het emtionel zijn heb ik ook,ik kan om werkelijk alles huilen en doe dat dus ook niet normaal meer,ben dit ook niet gewend van mezelf.trek in eten heb ik ook niet tis omdat het moet maar daar houdt het ook echt bij op.wil soms wel heel erg trek krijgen in chips,maar is heel af en toe.
ik hoop dat het een geruststelling is dat je nu weet dat je niet de enigste bent die in onzekerheid zit en in spanning.ik weet er kan niks aan gedaan worden om te zorgen dat je nod er sneller door in zicht komt,helaas.ik hoop echt voor je dat het zwangerschapkwaaltjes zijn(voor mezelf natuurlijk ook).ik probeer er niet te veel bij na te denken en het maar allemaal af te wachten tot 15 april.ik wil je heel veel succes wensen komende tijd tot je nod en duim voor je dat hij weg blijft.

liefs nathalie

Lieve,lieve meiden,

Ik ben heel blij met jullie berichtjes! Ik heb net even lekker onder de zonnebank gelegen en gedachten over en weer laten gaan. Ik ben blij dat ik hierin niet de enige ben. Ik vind enooooorme steun bij jullie en bij julie verhalen. Ik heb 18 april mijn NOD en dus nog een lange weg te gaan. Vooral het verhaal van nathalie kan ik me erg in vinden. Het lijkt net mijn eigen lichaam. Raar is dat he dat de ene vrouw dit voelt en de andere dat. Je kunt er gewoon geen duidelijkheid krijgen en die heb je nu zo nodig. Maar ja dames we gaan leven met de dag en houden volle moed. Ik zal aan jullie denken en duimen dat het allemaal goed met ons komt!

Kussies van Purk.

Lieve Purk,

Ik wil je niet in de put praten, maar wat jij vertelt klinkt me bekend in de oren en bij mij zijn het ontwenningsverschijnselen van de pil (nu al zo'n 8 weken). Je lichaam moet zelf weer gaan werken met die hormonen enzo, dat levert sommige vrouwen veel pijntjes en emotionaliteit op, bij andere vrouwen verloopt dat vlekkeloos. Ik hoop dat jij tot de laatste groep behoort en "gewoon" zwanger blijkt te zijn. Want zoals ik me de afgelopen weken voel, gun ik niemand. Op een gegeven moment dacht ik zelfs: barst maar ik ga gewoon weer aan de pil, maar ja dat is niet echt een uitkomst als je kinderen wil ;-)

Sterkte liefs Kiki

Bedankt voor jullie reacties, het is fijn om te weten dat mensen die hetzelfde meemaken, je proberen te steunen. Oh en vanmorgen weer heel verdrietig....je begrijpt het al...weer ongesteld!
Op naar de volgende eisprong dus. En ik ga idd een afspraak bij de huisarts maken, ben er al geweest, maar toen wilde hij me nog niet doorsturen. Nu kan hij de....nou ja jullie begrijpen me wel.

Gtroetjes lotje.

Terug
Bovenaan