Raar gevoel

Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje met jullie mee en heb zelf ook een vraagje. Ik heb namelijk maandag of dinsdag m'n ei gehad. Dit heb ik vanaf afgelopen zaterdag duidelijk gevoeld. Aleen heb ik sindsdien continue een heel raar gevoel in m'n buik. Ook als ik naar het toilet ga om te plassen heb ik een heel drukkend gevoel. Het lijkt ook of er continue van alles in mijn buik samentrekt, etc. Ben er 's avonds gewoon zo sloom door dat ik op tijd ga slapen.

Wie weet wat dit is of wie heeft dit ook wel eens gehad zo kort na de eisprong?

Liefs Maaike

He Maaike,
Voel jij je eisprong een paar dagen van te voren aankomen? Heb toevallig vandaag ook zo'n eisprong-buikpijn, vraag me alleen af komt je ei als de buikpijn begint of daarna pas?
Dat gevoel wat je beschrijft herken ik eerlijk gezegt niet. Zou het 'n soort contractie kunnen zijn van je baarmoeder? 'buikpijn' zo na je eisprong is wel een zwangerschaps teken, weet alleen niet of dit al zo snel zou kunnen. Misschien weet iemand anders het.

Liefs Anne

Hoi Maaike,

Wat ik weet van andere die wel zwanger zijn (o.a. mijn zus), die kreeg eigenlijk meteen al naar haar eisprong zwangerschapsverschijnselen, dus het kan wel (hoeft niet natuurlijk). Het ei is dan natuurlijk al bevrucht....

Succes.

Gr. Ils

dag Maaike,

ik heb eigenlijk hetzelfde. Het rommelt, een drukkende gevoel en mijn darmen lijken nogal druk bezig... 5 dagen daarna erg last van mijn borsten en veel naar het toilet om kleine beetjes te plassen.Wie weet???

Terug
Bovenaan