Raar gevoel...

<p>Hoi allemaal.</p><p> </p><p>Ik ben vandaag 36 weken zwanger van ons 1e kindje. Ik heb sinds een paar uur een raar/ gek gevoel. Ben misselijk, voel me anders, moet de hele dag al veel poepen (geen diarree), ben uitgeput van niks doen en heb veel harde buiken. </p><p>Kan dit een voorteken zijn? Of ben ik er zo mee bezig dat ik denk dat alles een begin is? </p><p>De baby ligt wel al ingedaald, weet niet of dat heel veel uitmaakt en de slijmprop ben ik nog niet verloren..</p>

Als je twijffelt gewoon even je verloskundige bellen, daar zijn ze voor:) probeer wat rust te nemen en ga lekker in bad/douche. 

In de weken naar aanloop van de bevalling was ik ook elke keer niet lekker.darmen rommelig, misselijk veel harde buiken. Maar dat duurde weken. Ik geloof wel dat het teken is dat je lichaam in overgang gaat raken van zwanger zijn naar klaar om te bevallen succes met de laatste loodjes

@gebruiker10095935
weet je ook vanaf wanneer je dat ongeveer had?
ik ben morgen 36 weken en ook hangerig. De harde buiken worden wat vervelender, zijn er vaker en langer. Maar ook heb ik het gevoel alsof ik heel verkouden word. Terwijl ik net 2 keer verkouden ben geweest...

Het al ingedaald zijn is op zichzelf geen voorteken ofzo.. 
Onze kleine meid heeft in totaal 9 weken ingedaald gezeten (zo ver dat ze er al bijna door kwam voor ik volledige ontsluiting had en ik maar 7 min. Persweeen heb gehad en ze er al was)
Bij zorgen of twijfel mag je je verloskundige bellen dus dat zou je kunnen doen..
Kruik/warme douche/bad zou kunnen helpen 

Terug
Bovenaan