raar gevoel

A

Anoniem

Guest
hoi ladies

sinds vandaag heb ik een raar gevoel in mijn  buik
ik kan het niet thuisbrengen wat het is.
Zwanger zijn kan nog niet denk ik want ik heb nog geen cervix slijm ontdekt dus volgens mij heb ik nog geen eitje gehad.
Toen ik aan de pil was had ik er eigenlijk nooit last van afscheiding en nu ook niet veel.
is dat per vrouw anders?
Ik heb ook geen idee waneer ik mijn ei heb of wanneer ik weer ongi moet worden
ik zie wel

Liefs jessica

hoi

moeilijk te bepalen zo hoor.
Wanneer was de eerste dag van je laatste menstruatie?Als dat zo tussen de 10 en 18 dagen geleden was dan kan het zijn dat je ovulatiepijn hebt.
Dat voelt als steken onderin je buik en een beetje in de streek van je eierstokken.
Ik zou in ieder geval wel gaan klussen vanavond want je hebt kans dat je eisprong morgen misschien is ,als dat gebeurt kan je wat slijm kwijtraken.Dat is het cervixslijm.

Hier kan je aan merken dat je rijp bent zeg maar

en dan wordt je over 2 weken ongi of niet.................

veel plezier vanavond

Ik ben 14 mrt ongi geworden, dat was 22 dgn na de laatste keer daarvoor zaten er 26 dgn tussen. dus als ik nu een eisprong heb dan zitten er 10 dgn tussen.
heb gisteravond nog geklust dus vavavond maar niet.
Ik hoop zo dat ik deze maand ook zwanger raak.

Liefs jessica

hoi
misschien dat je omdat je eerst de pil slikte,nooit je eisprong gevoelt heb.En nu wel en omdat je graag zwanger wil worden let je immers meer op je lijf(ik wel tenminste)

nee las je gisteen al geklust hebt   zou ik ook een dag overslaan.Om de dag is het best (voor het zaad )en als je dat zo een paar dagen vol houd en op je lijf blijft letten ,heb je een goede kans om zwanger te raken hoor!

sterkte ik duim voor je!

Hoihoi

Ik moet hem ook al gehad hebben

maar ik heb ook niets van slijm gehad

na een week niet ongi te zijn geweest

heb ik om de 2 dagen geklust

en verder zie ik het wel

alhoewel ik denk van niet

want net als wat ik eerder zei bij

de eerst had ik heel sterk het gevoel van ja ik ben zwanger

en nu helemaal niet

maar ja het kan