Raar gevoel

<p>Hi allemaal</p><p>Ik ben sinds 3 weken gestopt met de pil, nu heb ik al een week lang een raar gevoel in mijn buik, het komt met vlagen gaat door mijn hele buik heen alsof je in een achtbaan zit en dan ook door mijn hoofd.  Zoon eng en raar gevoel.   Ook ben ik al 2 nachten zwetend wakker. Hebben jullie dit ook weleens gehad? En wat zal het zijn?</p>

Ik ken het gevoel in de buik niet.
Maar ik ben zelf ook ziek geweest toen ik net was gestopt met depil3.
Voelde me eigen  een paar weken daarna echt niet lekker veel buikpijn hoofdpijn misselijk grriepachtig koortsachtig .
Misschien is dit bij jou ook zo ?
Daaraan merkte ik dat dat depil echt een rotzooi voor je lichaam is.

Ik verwacht dat je hormonen hun balans weer moeten terugvinden nu je gestopt bent met de pil. 
De pil doet best veel uiteindelijk met je lichaam, en hoe je je voelt. Je slikte immers zowat iedere dag hormonen. 
Ik denk dat je je na een paar weken weer jezelf voelt, als je hormonen der balans weer terug heeft gevonden! Als je je alleen maar slechter gaat voelen wat lang aanduurt, of je er geen goed gevoel bij hebt dan kun je wellicht de HA bellen. Baat het niet schaadt het niet toch? ?

Ja heb de pil 10 jaar geslikt,  en ben zo benieuwd wanneer alles weer op gang gaat komen.   Een nieuwe tijd maar ook een tijd van onzekerheid, die zolang duurt als je er op moet wachten...

Terug
Bovenaan