raar gevoel

hoi, ik ben nu 6 wkn, en ik heb zo'n raar gevoel in mijn buik. ook zit er veel lucht in (rare borrelgeluiden) mijn ontlasting is wel normaal, maar het lijkt alsof deze me soms dwars zit. herkent een van jullie dit ? Ik blijf dat rare buikgevoel maar hebben. Dast verontrust me enorm.
 
Hoi Merel, welkom in de wereld van de darmgassen en -explosies.. Dit is een direct gevolg van je hormonen, je spieren en darmwanden worden slapper, waardoor je eten langer in je darmen blijft en er meer gasvorming is..Het hoort er allemaal bij, toen ik voor het eerst zwanger was heeft niemand mij verteld dat ik zou veranderen in een boerende en schetende babyfabriek, maar het is allemaal onderdeel van de glamour die bij zwanger zijn hoort...
Geen zorgen maken hoor, is normaal!

Grtz Muty
 
hoi, ik ben nu ong. 4 weken zwanger, weet het net 2 dagen. ik heb daar ook erg last van. veel lucht en veel kramp. ik heb ook steeds het gevoel dat er iets in de weg zit. verder heb ik ook een enorme pens, lijk wel 4 maanden zwanger! echt je darmen dus.
 
hoi merel.
niks om je zorgen over te maken hoor. je hele lichaam gaat nu anders werken. en elke week/dag kan je weer versteld staan wat voor rare dingen je nu weer voelt..hihi
je darmen gaan in de vernauwing zitten en moeten plaats maken, je hart gaat sneller pompen, je maakt meer bloed aan, je kan misselijk worden, hoofdpijn. en je krijgt (kan) de gekste kwaaltjes.
succes met je zwangerschap en genietse.
gr. van sandy
 
Terug
Bovenaan