raar gevoel

A

Anoniem

Guest
hoi het is mischien een rare en vies vraagje maar ik weet niet wat ik moet doen.ik ben 9-9 uitegerekent   en heb sins een week of wat een raar gevoel in mn vagina. beetje branderig. soms doet plassen ook zeer. heb onder de douche gevoelt er zitten een paar bobbeltjes. en volgens mij zijn mn buitenste schaamlippen ook beetje opgezwollen. wie weet hier raad mee. durf eigenlijk niet naat dokter of iemand ander er naar laten kijken. vind ik beetje chenant. ik hoor het graag. bvd aadje24

p.s. ik was me elke ochtend zelf kan ik het niet zien ook niet in d spiegel vind het wel vervelend. groetjes aadje

Hoi,

De bobbeltjes enzo herken ik wel. Dit is mijn vierde zwangerschap en ik
heb daar ook last van. Het zijn een soort spatadertjes die door je
zwangerschap dus opzetten en een beetje (soms erg) pijnlijk worden. Het
hele gebied is meer doorbloed en gaat meer opzetten.

Het prikken en zeer herken ik ook, maar ik weet ook nog niet zeker
waardoor het komt. Net alsof je huid een beetje kapot is, zo voel ik
het.

Weet niet of het door een schimmeltje komt of door de adertjes.

Ik was me altijd met lactacyd mousse daaronder. Goed voor je ph en lekker fris.

Misschien een tip?

Groetjes,

Vanessa 21,1 van de vierde

branderig gevoel en pijn bij het plassen kan ook wijzen op blaasontsteking, vrij gewoon bij zwangere vrouwen. Ik zou het toch even melden bij je vk voor de zekerheid, die hebben echt alles al eens meegemaakt, dus dat kan je rustig vertellen.
Echt, als je straks de bevalling hebt meegemaakt schaam je je nergens meer voor! Diezelfde vk zit dan met haar neus bovenop je schaamstreek! :)

groetjes, Ellen

Daarbij als je wel een infectie daar hebt zitten (en dus ook bacteriën) dan wil je toch niet dat je baby met zijn hoofd daardoorheen gaat en ziek van wordt?
Dus even voor de zekerheid bij de vk navragen, beter 1 x teveel vragen en zeker weten dat het niets is, dan 1x te weinig!!

Succes, liefs Renata.

hoi allemaal. nou ikheb de huisarts gebeld. mag vanmiddag even trug bellen. ze gaan even over leggen wat er an te doen is. ws gister 9-9 uigerekent maar er is nog niks. de baby mag er nu van mij wel uit hoor. doei

Terug
Bovenaan