raar gevoel

Hallo allemaal
Ik ben nu 34 weken zwanger maar heb sinds gisteren elke keer een heel raar gevoel in mijn vagin, kan het bijna niet beschijven een stekende pijn.
herkent iemand dit?
verder voel ik mij nog wel goed.
groetjes

Hoi

Daar heb ik ook last van - zeker de laatste week. Volgens mij heeft het te maken met de indaling en hoort er gewoon bij. Vaak krijg ik het gevoel dat ik moet plassen, maar dan is het maar een paar drubbeltjes. Tot nu toe gebeurd heet alleen overdag en wordt ik s'nachts alleen voor een echte plasbeurt;-)

Mor 74 - as. maandag 35 weken

Hey,

ik herken het wel hoor. Is het bij jullie ook vaak
dat het lijkt op zeurende spierpijn die doortrekt naar
je liezen, bovenbenen en billen?

en natuurlijk...... wat kun je er het beste aan doen?

Liefs,
Linda

hoihoi!

Die steken heb ik ook last van, of indaling of verweking ofzo? Ik ben vandaag precies 31 weken dus indaling is het bij mij nog wat vroeg voor volgens mij?
Ach, rond deze tijd moet er toch wel het een en ander gaan gebeuren om het pad alvast wat te vereffenen voor onze ukkies niet?

(Het spierpijn gevoel heb ik ook behoorlijk, samen met behoorlijke pijn in mijn bekken heeft de verloskundige toch het advies gegeven om bij een fysiotherapeut wat oefeningen te gaan halen ivm bekken instabiliteit.....kan gewoon niet lang bewegen of lig de hele dag met pijn op de bank.........maar goed, we blijven lachen!
Die kleine meid spartelt er vrolijk op los en dat is het belangrijkste..........)

Gr. Rimke

Hier heb ik de laatste paar weken ook last van. Afgelopen dinsdag zei de vk dat onze uk bijna helemaal is ingedaald, dus de steken, druk op de blaas e.d. zijn bij mij van het indalen.

Verder hier ook volop gespartel, erg gezellig. We beginnen allemaal aan de laatste loodjes en dat merk ik wel. Alles gaat nu echt moeizamer en kost meer energie. Succes allemaal met die laatste loodjes.

Groetjes,
Susan

Ik heb vaak het gevoel dat ik echt een stamp in mn vagina krijg, maar dat is vreemd want volgens de VK ligt de baby al met het hoofdje naar beneden. Maar wie weet draait ie zich gewoon weer even. Heb nu soms wel last van het flinke geschop, en heb soms het idee dat ie er via mn buik uit wil komen, hahaha.
Maar goed, hoe meer beweging hoe beter zullen we maar denken!
Groetjes Jacky

Terug
Bovenaan