Raar gevoel

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

ik voel me sinds vannacht heel raar, ik heb in mijn keel een braak gevoel maar telkens hoef ik niet te braken ik ben ook nog niet echt boven de wc gaan hangen maar ik neem aan dat als je echt moet braken je wel snel na de wc gegaan zou zijn, maar ik heb ook brood gegeten en dat is er niet uitgekomen ofzo. ik ben eerder bang dat er iets mis is.

kent iemand van jullie dit gevoel?
Of is er iemand die me weer ffies gerust kan stellen :$?

Groetjes, Sandy19.

Zit je nog binnen de eerste 12 weken? want dan is dat een doodnormaal gevoel... sommige vrouwen moeten daadwerkelijk spugen van de zwangerschapsmisselijkheid, maar anderen hebben alleen een naar misselijk gevoel maar hoeven niet te spugen... na de 12 weken verdwijnt dit bij de meesten, maar bij zoveel procent van de vrouwen blijft t de hele zwangerschap... dus no worries!

overigens kan t net zo goed zijn dat je een buikgriepje opgelopen hebt ;)

ik ben 16 weken en 4 dagen zwanger maar ik hoef niet te braken maar heb t gevoel enorm.

heb ik ook gehad met m'n zoontje hoor, heel de dag misselijk maar nooit hoeven braken... geen enkele reden om te denken dat er iets is is hoor meid.. geniet er lekker van, nog maar weekje of 3 en dan ga je t waarschijnlijk al voelen bewegen

dankje voor je reactie!
ik zit er al op de wachten om het te voelen bewegen, want men buik groeit ook nog niet echt dus heb er wel zin in.

Hoi Sandy.

Hier hetzelfde verhaal. Helaas blijft het soms niet bij alleen misselijkheid.. Hoop dat het snel over gaat! Ik ben nu 13 weken en 2 dagen zwanger.

Groetjes Wendy

Kan ook zijn dat je al last hebt van zuur.
Overleg even met je verloskundige, die hebben wel tips.

Kim

Dankje voor jullie reacties, ik zal zo mijn verhaal van vandaag even online zetten.

Terug
Bovenaan