Raar gevoel

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

3 juni is mijn spiraaltje verwijderd. 5 juni kreeg ik hele erg krampen (erge buikpijn, menstruatiepijn) en flink wat bloedverlies. Ik ben aan het twijfelen wat het geweest kan zijn!

Nu heb ik al 2 wkn last van misselijkheid, vermoeidheid, en gespannen borsten. En mega geurprikkels! Nu zou je zeggen dat de kans groot is dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar twijfel heel erg omdat ik volgens mij nog niet echt ongesteld ben geweest! Nu maakt dat natuurlijk niks uit... maar de kans is er dat ik dus wel zwanger kan zijn!

Wat denken jullie? En moet ik gewoon een test doen, zodat ik weet waar ik aan toe ben?

Liefs!

Ik zou testen meid! Ik bij voor de zwangerschap van mijn dochter ook een spiraal gehad. Deze is verwijderd, 2 dagen daarna wat gebloed en 3 weken later een positieve test!! Het was gewoon meteen raak! Nu helaas in ronde 6, maar het kan dus wel. Dus....testen!!! Ben benieuwd..

Liefs ciomama

Spannend dus... De huisarts vertelde ook dat ik meteen vruchtbaar ben... maar zo snel??
Ben wel een beetje beetje bang. Als het negatief is, dan is de teleurstelling natuurlijk groot.. Maar das logisch.
Hoeveel kinderen heb je Ciomama? Hopelijk is het snel raak. Ik ga voor je duimen.

Liefs Sil

Ik heb een dochter van 2 jaar en we zijn nu bezig voor een 2e wondertje. Mijn vk zijn toen dat je direct zwanger kan raken. Bij de een is meteen weer goed op gang en bij de ander kan het even duren. Mijn eerste zwangerschapdatum was 2 dagen na verwijdering haha. Heb je ondertussen al getest??

Liefs ciomama

Hoi meis,

Het was natuurlijk te mooi om waar te zijn, dus de test was gisteravond negatief! Hallo 3 juni pas de spiraal verwijderd. Hopelijk wordt ik snel ongesteld, want ik heb alle zwangerschapskwaaltjes...
Komt vast goed... we moeten gewoon geduld hebben. We gaan iig weer lekker veel klussen... he-lemaal niet vervelend ;-)

Wat leuk dat je een dochtertjes van 2 hebt. Hoe heet ze?

Liefs

Terug
Bovenaan