raar gevoel

Hallo meiden,

ik ben nu ong. 7 weken zwanger, op 13 februari 2012 uitgeteld, is wel grappig want bij ons zoontje was ik 14 februari 2010 uitgeteld en 9 februari geboren, dus nr. 2 kan zomaar op dezelfde dag komen wat ik eigenlijk niet hoop haha!
Maar nu heb ik al 2 weken last van z´on opgeblazen gevoel, voel me eigenlijk niet zo zwanger, ene keer heb ik het gevoel dat ik kei honger heb en een half uur later heb ik er alweer last van wat ik gegeten heb. Iemand nog meer deze
kwaal? Heb ook pas 11 juli eerste gesprek/echo bij de vk. Bij de eerste zwangerschap had ik eigenlijk nergens last van.

Groetjes Caatje
 
Heey meid,

Ik had dat bij mijn dochter toendertijd ook. Ineens heel erge hongen en als ik aan het eten was werd ik weer misselijk van! Ook dat opgeblazen gevoel herken ik (en met mij vele anderen denk ik). Alles word opgerekt en aan de kant geschoven om plaats te maken voor je kindje. Daar kun je soms wat last van hebben. Het hoort er dus allemaal bij. Mocht je het echt niet vertrouwen kun je altijd je vk bellen, daar zijn ze voor!

Liefs ciomama
 
Hay meid,

Heel herkenbaar! Honger, dan eet ik wat, bij de eerste hap staat het me alweer tegen.......pfffffff nah zeg! Ik ben heel blij met tekenen want zo weet je dat het allemaal nog werkt!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Mijn darmen reageren fel op het groeien van de baarmoeder. Ze zijn geïrriteerd en zetten op. Waardoor ik vooral 's avonds wel vier maand zwanger lijk!

En ook dat eten van jou herken ik zeker. Ik kreeg de tip om de drie hoofdmaaltijden te vervangen voor meerdere kleine maaltijden. En dat helpt.

Ik had dit overigens ook bij mijn eerste twee zwangerschappen en de klachten verdwenen bij mij bij 12 weken als sneeuw voor de zon.
 
Ha meiden,
dank jullie voor jullie reacties, ben ondertussen al bij de vk geweest en er zat al een mooi garnaaltje haha en het hartje klopte ook al flink. Maar idd. ben nog niet van mijn beroerdheid af maar we krijgen er wel iets moois voor terug of niet dan.

Dikke kus Caatje
 
Terug
Bovenaan