raar gevoel

heey heey allemaal

ik ben 27 weken en 4 dagen zwanger van me 2e kindje
nou is deze zwangerschap heeel anders dan de 1e zowiezo veel complicaties
maar bij me 1e voelde ik duidelijk als ze bewoog en schopt en je zag dat ook
bij de is dat helemaal niet voel haar wel maar zijn meer lucht belletjes die klappen echt raar
ze licht wel vaak verstopt achter me placenta zou dat daar aan kunnen liggen?
iemand hier ervaring mee maak me toch beetje zorgen omdat ik ook nog is een parasiet is me lichaam heb terwel de de dokter zei kan geen kwaad voor het kind moet ook elke week op controlen bij de vk


liefs
 
he meis, het kan zo zijn hoor dat als de placenta ervor ligt voel je het al iets minder, bij mij is dat ook zo en deze is eel rustiger dan onze dochter.

Als je het niet vertrouwt ff de verloskundige bellen, heb ik ook gedaan toen ik 2 dagen niks voelde bleek dat die met zijn billetjes naar beneden lag dus in em rug bewoog en dat voel je niet.

Sterkte ermee

liefs
 
hey mama van sharon

ze ligt ook met de billen na benden en rug na mij buik toen want dat zien we elke x op de echo
maar is toch raar omdat ik het anders ben gewent
haar gezicht lig helemaal in de moederkoek

liefs
 
hoi hoi

ik had bij de eerste zwangerschap en nu bij de tweede zwangerschap de placenta voor liggen.
daardoor voel ik de kleine minder. op de echo's zie ik haar druk bewegen en schoppen en slaan, maar ik voel dan niks.
ik ben nu 34.1wk zwanger en voel en zie alleen het draaien
maar als je ongerust bent kun je altijd de vk bellen
 
Hoi,

Hier het zelfde hoor. Placenta ligt in de weg, daarnaast zelf te zwaar. Op elke echo is de baby superdruk, maar voel erg weinig. Ben nu 31 weken.

Nou scheelt het dat wij in het ziekenhuis lopen ivm zwangerschapsvergiftiging en vroeggeboorte bij 1e zoontje. Dus krijg ca. 1x per 2 á 3 weken een uitgebreide echo, waarop je alle activiteiten kunt zien.

Succes! En bij zorgen, altijd ff bellen met de verloskundige!

Groetjes.
Anita
 
Hier nog iemand!

Ik voel de kleine man alleen smorgens in bed en savonds! Overdag vraag ik me wel eens af wat hij aan het doen is want ik voel hem dan niet.
Mijn placenta ligt ook voor bij mijn eerste ook maar die voelde ik beter dan deze.

Gr. Mik
 
he meiden wat ik nog wilde zeggen is, dat je meestal je kindje pas voelt als je rust, als je bezig bent wordt je beeb in slaap gewiegt zodra jij denkt ff rust wordt die wakker en kan je hem voelen als je hem niet voelt, kan je met 2 handen zachtjes onder je buik boven je schaam been duwen en wachten meestal voel je hem bewegen of lekker plagen door teprikken in je buik/

Ik ben nu 33 weken zwanger en voel hem niet zo zeer meer bewegen maar wel zo erg dat het lijkt of zijn beentje uit me buik springt zo hardt duwt deze uk in me buik pfff is echt geen pretje is ook weer heel anders dan bij em dochter.

Wat je ook kan doen is een tijdje je handen op je buik leggen en beetje duwen meestal voel je hem dan wel bewegen

S6 meiden liefs
 
Terug
Bovenaan