raar gevoel

A

Anoniem

Guest
Heb sinds 4 dagen een raar gevoel in me buik valt moeilijk te beschrijven een soort hol gevoel vlak boven me schaambeen. Ik hoop zo dat het raak is en een positieve test in handen heb en onze gyn kan bellen om de onderzoeken af te lassen

Ik hoop met je mee meid............ herken het niet. Wanneer is je NOD?

Ik ga voor je duimen!

Hey meid, je NOD is toch vandaag? Wanneer ga je testen? Spannend, ik ga duimen dat je zwanger bent.

Liefs Mamamijn

Ik ken het ook niet, maar ik voelde niks toen ik net wist dat ik zwanger was. Hoop het voor je, lijkt me niks in behandeling in het ziekenhuis. Mijn zus had dit ook, wat een tijd en enegie kost dat. Complimenten dus voor diegene die dat vol houden.
Groetjes

Lastig is dat altijd, als je vanalles voelt wat je niet kan plaatsen. Heb wel eens vaker gehoord dat je al vanaf de innesteling wat kan voelen onder in je buij, dus wie weet. Hoop voor je dat het inderdaad een goed teken is!

mijn NOD stond idd op vandaag maar mijn ei is veel later gekomen dus nu is mijn NOD 09-06. Op 12-06 moeten we weer naar de gyn, dus ga denk ik testen tussen 09-06 en 12-06.

jammer dat je nog even moet wachten met testen. Maar hopelijk inderdaad een positieve test. duim voor je. liefs

Terug
Bovenaan