raar haar mama?

Hallo
Gisteren heb ik mijn haren geverft (roodzwart)
En natas keek me zo raar aan alsof hij wou zeggen mama wat heb je nu weer gedaan.
haha
Heerlijk moment.
Vooral toen hij ondekte dat hij er nog steeds aan kan trekken
want dat vind hij geweldig.
zijn papa heeft ook 'lang'haar en daar kan hij zich dus ook op uitlaten.
ook is hij naar maatje 62 gegaan
wat groeit hij toch ontzettend hard

gr sylvia mama van natas 26-01

Leuk, he? Ze krijgen zoveel mimiek! En Esther begint nu als een echte meid te giechelen...zo lief!
Geniet er nog maar even van dat je nu zomaar je uiterlijk kunt veranderen. Over een paar jaar huilen ze dan tranen met tuiten! Ik weet dat ik iig flink gehuild heb toen mijn vader op eens zijn snor liet staan... (Niet onlangs hoor, maar toen ik 5 was of zo )

Groetjes,

Eveline

Grappig! Quinn heeft ook ontdekt dat hij aan haren kan trekken. Ook aan oorbellen en kleding trouwens. Nu houdt ik erg van grote oorbellen, maar ja.... dat zullen we voorlopig maar even laten. Of alleen in doen als ik ga werken of zo.
En hij wordt ook steeds beweeglijker. Gisteren lag hij 2x achter elkaar met zijn been door de spijlen van de box erbuiten.
Hij  krijgt ook sinds gisteren maat 62 aan. 56 zat inmiddels vrij strak. Gaat hard he.
Al vind ik het wel leuk om hem steeds nieuwe kleertjes aan te doen.
Groetjes Veerle

Ja het gaat super hard!! Kettingen en oorbellen laat ik ook maar even links liggen. Teun heeft graag iets in zijn handjes,meestal hangt hij met zijn handjes aan het randje van mijn shirtje,moet ik wel in de gaten houden dat het redelijk omhoog blijf zitten,soms zit ik bijna in mijn bh,tja als anderen hem vasthouden zit hij zo ook het liefste dan kijken ze soms wel raar maar zo zit hij het fijnste. Teun heeft ineens ook maat 62 maat 56 heeft hij maar een paar weken aangehad.
Groetjes Mikkie.

Hahaha... dat doet Quinn ook. Zouden die jongetjes nu al weten wat interessant is om naar te kijken?  Ik heb zelf vaak wat lager uitgesneden truitjes (of v-hals) met een hemdje eronder en als hij daaraan gaat hangen dan heb ik gigantische inkijk. Nu ben ik vrij goed (te goed helaas) bedeeld, dus het is maar goed dat er dan verder niemand anders in de kamer zit. Alhoewel papa dat natuurlijk wel weer leuk vind.
Groetjes Veerle

*grijns* Ik heb mn haar eens echt knalrood geverfd (marlboro rood noem ik het maar even..) en ik weet nog dat Vincent echt de hele dag heeft lopen huilen en ab-so-luut niet meer bij me in de buurt wilde...de volgende dag was het gelukkig weer over al keek hij me nog wel met scheve ogen aan om te zien of ik het wel echt was.

Julia heeft regelmatig bossen haar in haar handjes die ik ook niet meer loskrijg en dus hoef ik het niet meer uit te laten dunnen bij de kapper..dat gaat vol-automatisch tegenwoordig..(wacht maar tot je eigen haren lang genoeg zijn dametje...en ik wil staartjes maken! gnagnagna) nou gemeen zeg...hahaha zo erg ben ik niet hoor.

Groetjes Moniek

Ook Laura trekt mijn halve haardos uit  mijn hoofd, maar doe ik een rottig speldje in haar haar, is het altijd huilen. Overigens verf ik mijn haar iedere keer in een andere kleur, dus ik ben benieuwd hoe Laura daarop gaat reageren als ze wat ouder is. Nu is het allemaal nog best!

Jeetje Ieloon, dat jij dr al een speldje in krijgt! Ik heb wel even gespiekt en ze heeft idd een flinke bos haar, die van mij is ook niet onbedeeld zeg maar maar omdat veel mensen HIJ tegen haar zeggen dacht ik..ook maar een speldje maar dat ***ding glijdt er elke keer weer uit...

Terug
Bovenaan