Raar he??

A

Anoniem

Guest
hey meiden

het voelt zo raar
precies een jaar geleden rond deze tijd lag ik in het ziekenhuis te wachten tot de gel van het inleiden zijn werk ging doen

toen had ik al ruim 24uur gebroken vliezen

morgen wordt me binkie al 1
wordt er nu al emo van bah hahahaha

druk de hele dag dus met opruimen poetsen en natuurlijk straks alles versieren en nog
wat inkopen doen voor morgen

zooooooooo spannend

wilde het ff kwijt

groetjes moekje

Hoi Moekje,

Ja, raar he? Ik zat vorig jaar ook nog nietsvermoedend met een dikke buik. Niet wetende dat ik over een paar dagen mama zou zijn. Nou ja, de uitgerekende datum kwam natuurlijk wel dichterbij maar wanneer ons knulleke precies zou komen, wisten we niet.
Wat ik nog wel weet was dat het die nacht echt noodweer was. Toen ik die avond ging slapen dacht ik nog: als ie maar niet vannacht komt! Wij moesten namelijk ook zeker naar het ziekenhuis en als het dan met bakken uit de hemel komt, heb je daar niet zo'n zin in.
Maar goed, Sven vond het volgens mij wel spannend dus die diende zich toch aan die nacht. Wat was het spannend allemaal. En als je hem dan nu ziet, kun je je dat echt niet meer voorstellen.
Het gaat zo snel.............
Heel veel plezier morgen, wij zijn komende maandag aan de beurt!

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

hey hey,
ja voelt idd raar he? Ik ging op de verjaardag van Jelte als eerst ff naar beneden om zn papfles te maken en toen ik de slingers op ging hangen werd ik dr ook helemaal emo van! haha.. zal dr wel bijhoren. Tis ook niet nix toch? al een heel jaar zo gelukkig met je kleine uk te zijn! En dat we gezond zijn enzo!
Geniet dr maar van, de verjaardag, vond het heel bijzonder!

Gr. Saskia (mv Jelte 9-6-07)

ps mss nog een leuke tip! Ik liet in zn ''ikke-boekje'' op de achterste bladzijde alle visite een stukje schrijven, soort gastenboek laat maar zeggen. Een leuke herinnering!

Ik snap precies hoe je je voelt hoor!

Wij hebben het natuurlijk 2 weken geleden doorgemaakt, hihi. Het was echt heel vreemd, alles versieren, schoonmaken noem maar op en ik was zo nerveus dat ik er woorden bij kreeg met mijn vriend. hahahaha schaam!!

Ik hoop dat je net als ons een heerlijke dag gaat krijgen. En geniet er van, want hij gaat ook zo snel voorbij, net als dat jaar hoor...

Ik was ook beetje emo, maar op haar dag, niet eens gehuild, nou en dat had ik toch echt wel verwacht... hihi

Moet je gewoon werken? Vier je het gewoon vandaag of in het weekend?

Liefs,
Iloon

Hai

Het blijft ook wel zo hahaha , heb nu drie kindjes lela van 8 wordt volgende maand 9 en  darja van 4 en nu milad van 1 jaar ....

En altijd als ze jarig zijn denk ik etrug aan de tijd dat ik ze voor het eerst in m,n armen hadt , dan krjg ik altijd zo,n warm en fijn gevoel van binnen hihi en ben ik altijd zo blij dat ik ze heb mogen ontvangen

Nu word de oudste 9 jaar , en denk echt al van wowwwwww 9 jaar geleden alweer , maar herriner mij de van haar geboorte alsof het pas gisteren was !

Liefs anna

Terug
Bovenaan