raar hoor

A

Anoniem

Guest
hey meiden,

ik ben hier een tijdje niet geweest..ik ben net 2 dagen terug van vakantie en in de tweede week van mijn vakantie zou ik ongesteld moeten worden,dus daar baalde ik wel van natuurlijk,ik verwachtte zo wie zo niet dat ik zwanger zou zijn,want hoe ik mijn vruchtbare dagen  uitgerekend had,lag precies mijn vriend in het ziekenhuis.dus verwachtte er totaal niets van.
ijn cyclus was 2 x regelmatig geweest en daar voor een beetje rommilig,ben tenslotte nog maar 5 maanden bezig..
dus rekende ongeveer op 38 dagen,dus zou het op een maandag moeten worden,maar het kwam niet..na 2dagen over tijd een test gedaan in turkije..gelukkig is mijn vriend turks dus die kon de gebruiksaanwijzing lezen,want het was en ander testje als hier in nederland..maar goed,het was negatief..en na 6 dagen nog eens..en ben vandaag dus 10 dagen over tijd..mijn dokter had gezegd dat ik even moest bellen als ik 10 dagen of meer over tijd zou zijn,dus ik vandaag gebeld,zij heeft voor mij getest maarook weer negeatief..zij zegt dat alssik over 2 weken nog niet ongie ben maar weer moet gaan testen..
raar hoor allemaal..ben vanaf afgelopen zondag wel heel erg misselijk..en de dag dat we terugvlogen helemaal..pff

sorry voor het lange verhaal maar moest het echt ff kwijt..
wat vinden jullie ervan??

liefs kimberley..
en succes voor iedereen..

Hoi,

Ik weet ongeveer hoe je je voelt. Op vakantie zou ik ook ong. moeten worden en dit kwam maar niet. Ik heb een Spaanse test gedaan en die was negatief.  een paar  dagen erna was ik nog niet ong. Ik vond het ook al zo raar. Maar 5 dagen erna was ik het!!!  
Volgens mij komt dat doordat je een ander ritme hebt en het weer?

Ik hoop voor je dat er bij jou toch een positieve test uit komt.
Hou ons op de hoogte he..
Groetjes

Terug
Bovenaan