Raar idee.

Ik zit lekker op de bank te genieten van het gedraaikont in m'n buik. Afgelopen dagen was ons meisje maar rustig, maar ik had ook meer harde buiken. Dus vind dit heerlijk!
Terwijl ik hier zo zit, bedenk ik me dat dit de laatste momentjes zijn met m'n bolle buik. Als het aan de gyn ligt dan beval ik donderdag of vrijdag... ik word ingeleid ivm hoge bloeddruk en medicijn gebruik. Vandaag 37+4 wkn zwanger. Van mij mag het nog best even duren... Vind het zwanger zijn nog steeds heerlijk, maar begin ook wel nieuwsgierig te worden. Nieuwsgierig naar dit kleine mensje in me, maar ook naar de bevalling. Hoe zal het zijn en hoe ga ik het doen? Zal mijn vriend een trotse papa zijn, hoe gaat hij het ervaren...
Maar voor nu pink ik een traantje weg, denk dat ik deze momentjes best ga missen...

ah wat heb je dat mooi geschreven word zelf er emo van haha,hopelijk mag je nog ff lekker er van genieten,zelf ben ik er wel klaar mee,zoveel gerommel en mega harde buiken en ondertussen nog steeds geen begin van bevalling,geniet meid!!

Genieten van de laatste dagen en het gedraai in je buik!! ;)
Onze kleine meid draait flink maar heb amper last van harde buiken. Terwijl ik dat bij de eerste juist heel veel had. Ben echt benieuwd hoe het bij mij allemaal zal beginnen de bevalling. Ben nu ook 37+4.
In ieder geval veel succes de komende dagen!

Mooi, zo'n berichtje tussen alle pittige verhalen! 't Is ook zoiets bijzonders!! Hier neemt ook de nieuwsgierigheid erg toe.. ga nu richting 39 weken! (38+5) Wat een gek idee dat over ongeveer anderhalve week je gezinssituatie voor altijd is veranderd he! Ben benieuwd wat we allemaal gaan meemaken!!

ik ben vandaag 36 weken, en geniet ook nog volop van mijn zwangerschap en het getrappel in mijn buik! al ben ik ook nieuwsgierig hoe ons hummeltje eruit zal zien....
maar zal het getrappel en zo ook heel erg missen.... voel me ook goed!

geniet nog maar eventjes! en daarna genieten van jullie kleine meisje!

liefs en groetjes!

Terug
Bovenaan