Raar kleurtje?!?!?

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames,

Ik zit officieel in ronde 1, d.w.z. eind juli gestopt met de pil, maar nog steeds niet ongi. Nu heb ik de hele tijd nergens last van gehad en niet het gevoel gehad of mijn ongi eraan komt of zo. Nu echter, heb ik sinds vrijdag, veel afscheiding, met een raar kleurtje. Het ruikt ook vreemd (sorrie voor de details).  Het is een beetje licht-bruin/groenig. Ik was  vrijdag blij dat ik een inlegkruisje droeg. Nu is het niet meer zoveel maar nog steeds een beetje  vreemd. Ik had nu toch wel een keer gehoopt  ongi te worden, want zwanger ben ik niet volgens mij (test nega, 2 weken geleden). Ik heb verder ook nergens echt last van, nou ja, een beetje steken in mijn buik en wat licht in mijn hoofd. Maar dat heb ik al wel eens eerder gehad. Anyway...herkent iemand dit of een soort gelijk geval? Dan zou ik dat graag horen.

Groetjes
                          Joy        

tsja, het kan van alles zijn:
misschien zit je ongi er aan te komen of was het nog oud bloed.
Maar als je 2 weken geleden voor het laatst getest hebt, kun je toch nog een keer testen?
Suc6, groetjes mirjam

he Joy,

als ik jou was zou ik voor alle zekerheid even naar de dokter gaan.
Groene afscheiding is niet goed volgens mij. Heb op het internet gelezen dat als de afscheiding een andere kleur heeft als wit of gelig dat je beter even lands je huisarts kan gaan. ( voor de zekerheid he! )

Verder weet ik niet of het een teken kan zijn van zwangerschap.. test gewoon nog een keer en leg het uit bij je huisarts, kan nooit kwaad toch!

liefs m

Terug
Bovenaan