Raar lichaam

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen meiden,

Oh ben net wakker en zit nog een beetje suf hier achter de computer.......
Moet me zo echt gaan aankleden, want me moeder komt zo. We gaan lekker wandelen.....even 2 uurtjes in de buitenlucht!! Niets zo lekker!!!
Vanmiddag zit ik ook al de hele middag binnen. Ga naar me schoonmoeder toe.

Maar goed....t weekend is al weer bijna voorbij......bijna maandag .....
Gisteren de hele dag dus geen roze slijm verlies gehad.....en vannacht ook niet.....AAAAHHHH wat kan dat nou zijn.......

We zaten net zo van....zullen we nu testen.....of toch morgen.
We hebben toch besloten om t morgen te doen, omdat we vandaag de hele dag met de ouders zijn...en we willen t niet zo zeggen maar op een bijzondere manier.....Dus ja als t dan zo zou zijn, dan kan ik me mond ook niet meer dicht houden.

Hoe is het hier met de dames die hun NOD hebben??? Blijven de rode duiveltjes ook bij jullie weg????
Ik ben voor jullie aan het duimen!!

Ik moet me nu echt gaan aankleden!!

Liefs Flower

Hoi Flower,

Volgens mij kan het niet anders of je bent hartstikke zwanger meid! Ik ga duimen voor je morgen!

Liefs Coco

Hé Flower,

Spannend hoor, en tegelijkertijd ook onzeker.
Ook ik zit in afwachting.
Vorige week maandag was mijn NOD, uitgaande van een cyclus van 29 dagen, en ben morgen dus 1 week overtijd.
Eerder cyclussen van 33 dagen gehad, maar dan had ik afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden, maar tot nu toe nog niks merkbaar.
Een aantal slapeloze nachten achter de rug, ook onrustige benen, lage rugpijnen, gevoelige borsten, vaker naar het toilet dan normaal en vlagen van misselijkheid.
Ik heb zo ´n flauw vermoeden dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn, maar dat kan natuurlijk alleen bevestigd worden door een test.
Aan de andere kant heb ik ook het gevoel dat de menstruatie elk moment kan losbarsten.
Als ik het volhou ga ik as. donderdag, dan zit ik op dag 40!,testen.
Ik zal aan je denken deze week en ben ook benieuwd hoe het Biaggi vergaat.

Succes met testen!

Groet,
Noor

Hoi Flower,

Spannend joh!!
Ik hoop het zo voor je! Ik duim voor je !!!!

Suc6!!!!!

Liefs Vivian

IK ZAL VOOR JE DUIMEN HOOP ECHT DAT JE ZWANGER BENT!
LAAT JE HET ONS WETEN?

LIEFS NIEMPIE

Terug
Bovenaan