A
Anoniem
Guest
Goedemorgen meiden,
Oh ben net wakker en zit nog een beetje suf hier achter de computer.......
Moet me zo echt gaan aankleden, want me moeder komt zo. We gaan lekker wandelen.....even 2 uurtjes in de buitenlucht!! Niets zo lekker!!!
Vanmiddag zit ik ook al de hele middag binnen. Ga naar me schoonmoeder toe.
Maar goed....t weekend is al weer bijna voorbij......bijna maandag .....
Gisteren de hele dag dus geen roze slijm verlies gehad.....en vannacht ook niet.....AAAAHHHH wat kan dat nou zijn.......
We zaten net zo van....zullen we nu testen.....of toch morgen.
We hebben toch besloten om t morgen te doen, omdat we vandaag de hele dag met de ouders zijn...en we willen t niet zo zeggen maar op een bijzondere manier.....Dus ja als t dan zo zou zijn, dan kan ik me mond ook niet meer dicht houden.
Hoe is het hier met de dames die hun NOD hebben??? Blijven de rode duiveltjes ook bij jullie weg????
Ik ben voor jullie aan het duimen!!
Ik moet me nu echt gaan aankleden!!
Liefs Flower
Oh ben net wakker en zit nog een beetje suf hier achter de computer.......
Moet me zo echt gaan aankleden, want me moeder komt zo. We gaan lekker wandelen.....even 2 uurtjes in de buitenlucht!! Niets zo lekker!!!
Vanmiddag zit ik ook al de hele middag binnen. Ga naar me schoonmoeder toe.
Maar goed....t weekend is al weer bijna voorbij......bijna maandag .....
Gisteren de hele dag dus geen roze slijm verlies gehad.....en vannacht ook niet.....AAAAHHHH wat kan dat nou zijn.......
We zaten net zo van....zullen we nu testen.....of toch morgen.
We hebben toch besloten om t morgen te doen, omdat we vandaag de hele dag met de ouders zijn...en we willen t niet zo zeggen maar op een bijzondere manier.....Dus ja als t dan zo zou zijn, dan kan ik me mond ook niet meer dicht houden.
Hoe is het hier met de dames die hun NOD hebben??? Blijven de rode duiveltjes ook bij jullie weg????
Ik ben voor jullie aan het duimen!!
Ik moet me nu echt gaan aankleden!!
Liefs Flower