Raar Lichaam

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden.

Ik ben helemaal in de war, nou ja mijn lichaam dan.
Ik moet pas vrijdag a,s ongi worden. nu heb ik vanaf vorige week vrijdag al bruine afscheiding en vanaf zondag al een heel klein beetje helder bloed tot aan vandaag. (nog geen tampon per dag vol) Sorry hoor!  ook  had ik tijdens  de  eerste dagen buine afscheiding ook erge buikkrampen als ik me bewoog of bukte, het was geen ongi buikpijn. wel hebben we goed geklust enzo,
Dus ik weet het niet meer. ik heb op dit moment ook helemaal geen idee of ik zwanger kan zijn of zo en of ik nog ongi ga worden. Ik voel me goed en meestal voel ik me ongi wel aan komen. ook heb ik altijd een regelmatige cyclus dus. wie kan mijn helpen of heeft dit ook mee gemaakt.....

Noomie22

Hoi Noomi,

Zou kunnen zijn dat de bruine afscheiding en het beetje bloed innestelingsbloed is. Ik heb dat precies zo gehad. Net voordat ik ongesteld moest worden had ik dat en op het moment dát ik ongesteld moest worden hield het opeens op. Aangezien ik een zeer regelmatige cyclus had was dat heel raar, dus voor mij meteen een aanleiding om een testje te doen (was toen positief). Dus, wie weet!!!

Succes!!!

C.

Hoi Noomie,

Heel herkenbaar, ik moet vandaag eigenlijk ongesteld worden. (hoop van niet)
Ik heb sinds vrijdag al bruine afscheiding, zo erg zelfs dat ik gebruik maak van inlegkruisjes. De ene dag is erger dan de andere. Weet ook niet wat ik er van denken moet. Ik wacht deze week gewoon af en kijk dan wel verder. Dit is de tweede keer dat ik ongesteld moet worden nadat ik stopt ben met de pil. De vorige keer had ik dit ook, op de donderdag werd ik ongesteld met flinke buikkrampen. Ik heb me voorgenomen gewoon lekker af te wachten tot het einde van deze week. Zelf denk ik dat ik weer ongesteld zal worden!

Jij succes met afwachten!!
Juffy

hallo
Ik heb een toepasselijke kleur voor de letters uitgezocht haha.

Ik had vanmorgen ook ineens van die bruinige afscheiding en een soort slijmsliert met een beetje bloed eraan.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken.Ik dacht dat het mijn ongi was ,maar ik zie nu niks meer.Mijn NOD is morgen dus ik zal het wel gewoon worden.
Ik heb wel al een test gedaan en daar zag ik als ik me blind staarde een heeeeeeeeel vaag streepje maar die vertrouw ik niet.Dus er zit niks anders op dan te wachten,wachten ,wachten .
Ik heb nog een beetje hoop over voor deze maand want het kan inderdaad de innesteling zijn,maar ik ben wel zo nuchter om te beseffen dat de kans groter is dat het toch mijn ongi is.
Vorige maand had ik ook zoiets dus tja.....

Laten we allemaal massaal duimen ,wie weet .
want er reageren best veel meiden.Dus we hebben allemaal een raar lijf!

doeidoei cindy

Terug
Bovenaan