raar lichaam!

A

Anoniem

Guest
Ik heb echt een heel raar lichaam.

2 weken terug had ik mn eisprong (in het weekend), een week later t/m nu elke dag, regelmatig krampen in mn onderbuik en ik verlies heel veel afscheiding, eerst was het geel, dan wit en nu weer helder plakkerig. Mn slipje zit steeds onder(sorry voor de vieze praat).

Andere keren voor mn ongesteldheid, dan wist ik gewoon dat ik ongesteld moest worden. Kreeg pijnlijke en hele gevoelige tepels en wat witte vloed.

Maar nu heb ik geen pijnlijke tepels, geen witte vloed maar wel veel buikkrampen.

Ik heb wel een onregelmatige cyclus, maar als ik deze nu bekijk was ik 26 maart ongesteld 4 dagen en heb mn eitje in het weekend van 8 april gekregen, dus dan moet ik deze week miss wel positief testen of ongesteld worden toch?

Herkenbaar voor iemand????? :)

Hoi!
Irritant he die onzekerheid! Ik herken die krampen wel, heb 2 weken al zo n trekkerig en zeurig gevoel in mn buik, mijn vorige ongi was ook 26 maart, dus vandaag mijn nod!!
En als jij je ei 8 aril hebt gehad kan je nu volgens mij al testen hoor, moet dacht ik 2 weken tussen zitten!!
Ik ga morgen ochtend testen, de zenuwen gieren door mijn lijf!!

Hoop dat je posi test!

Xx

Hoi YbabY,

Ik had ook mijn ei 8 april en kon afgelopen weekend testen volgens de ovulatiekalenders. Helaas negatief, maar volgens mij zou je nu moeten kunnen testen inderdaad!

Spannend hoor!! Hoop dat het raak is voor je!

Liefs Patries

Als je zeker weet dat je zondag 8 april je ei hebt gehad, dan had je gisteren je NOD... En zou je dus kunnen testen.

Je NOD is namelijk altijd!!! 14 dagen na je ei....

de meeste mensen rekenen het net andersom uit.... Als je je ei dus voelt is dat alleen maar mooi meegenomen....

Ga voor je duimen. Laat je nog even weten of je getest hebt?

X

Oh trouwens, heb net even ingevuld op zo'n site wanneer mijn laatste menstruatie was enz. En toen stond er (als je zwanger bent) dat de uitgerekende datum 31 december is!
Hihi aangezien jij ook 26 maart je laatste menstruatie had, vond ik grappig om er even bij te zetten!

Wanneer ga je testen?

Liefs x

Ik had 27 maart mijn laatste menstruatie. Kan vanaf vandaag ong worden maar heb eigenlijk na donderdag pas mijn NOD dag. Mijn cyclus varieert namelijk tussen de 28 en 31 dagen.... Beetje raar misschien maar ergens daar tussen moet het gebeuren :)) Ik denk dat ik dus beter nog even kan wachten met testen..

Ga voor je duimen hoor. Wanneer doe je de test??

@Mimi: mijn uitgerekende datum zou dus 1 januari zijn haha. Komt eigenlijk op hetzelfde neer he!

Ik heb net getest en hij is negatief....
Heb 2 weken terug 1 ovulatietest gebruikt en hij was positief,dus vandaar dat ik wist dat het toen was.

Maar kreeg net weer een pakketje, zwangerschaptesten en ovulatietesten binnen en deed voor de zekerheid een ovulatietest en die is positief.

Snap er niks meer van.

Het is nu 4 weken na 1e dag van menstruatie.

Terug
Bovenaan