Raar lijf @ het wachtbankje

A

Anoniem

Guest
Ik wordt een beetje priegel van mijn eigen lijf.. Zere stuit, nog nooit eerder gehad.. Borsten al wat opgezet. Maar ook dat kan ik niet helemaal goed inschatten, omdat ik in 27 dagen 3 klio ben afgevallen, hippie!
Ik zit voor mijn doen pas op dag 27. Dus met mijn langste cycles in mijn achterhoofd meegenomen, zit ik vanaf overmorgen zeker op het wachtbankje.
Ben zeer benieuwd, wat de aankomende tijd brengen zal, vooral omdat we ervan uit gaan dat het deze maand en volgende maand niets gaat worden, doordat mijn man alleen in de weekenden thuis is. Maar ja, van ieder celletje is er maar 1 nodig he..
Voor degene die mij willen toevoegen op fb hier is mijn link: www.facebook.com/mariellebruin

Voor alle wachtende succes op het wachtbankje en voor alle actievelingen Veel klusplezier :D

Hoi
Hier nog 1 maar hbe de hoop al weer wat op gegeven volgende maand maar weer mijn lijf doet wel raar maar heb vanmiddag een test gedaan zo rare teststrip en negatief ik kon het niet laten.
Volgende maand nieuwe ronde nieuwe kasen
Ik hoop het voor je en zal duimen voor je

Ik heb er ook last van. Ik voel veel dingen, pijnlijke borsten, duizelig, af en toe kramp in me buik. Maar ik ben ook net pas gestopt met de pil. Ik moet nog wennen daaraan.

Succes op t wachtbankje. Ik moet wachten tot volgende week zaterdag.

Vervelend he! Als je er op gaat letten voel je allemaal rare dingen. Maar hopelijk is het raak!!

Snap het helemaal meid! En ook erg herkenbaar....
Ik voel vaak voor mijn ongi ook vanalles, en wordt toch elke keer weer ongi.
Vaak komt dit ook elke maand terug...

Maaar... ik hoop en duim natuurlijk dat het raak voor je is meid!

Dikke knuffel xx

p.s. heb je toegevoegd op fb :D

Ik snap jouw ook helemaal...
Wie weet heb je je eisprong tegen het weekend... Het zaad kan gemiddeld 3 dagen overleden, tenzij het goede zwemmertjes zijn :)'

Klusze en succes

x

tja hier ook een raar lijf... 1e ronde bezig voor ons 2e (levende) wondertje!ik ben twee keer zwanger geweest en op basis daarvan heb ik heb gevoel dat het nu al raak is....maar aan de andere kant ben ik bang dat ik het me verbeeld :-s

Ik heb al 5 dagen een menstruatieachtig gevoel, ruik overal vieze luchtjes en word zelfs soms wat misselijk.....

nog een paar dagen geduld hebben!

Groetjes

Terug
Bovenaan