Raar lijf.

Hallo allemaal,

Wat kan je lijf toch raar doen! Deze week heb ik mijn ei gehad. Niet super veel geklust i.v.m de hitte, maar mijn lijf gaat weer helemaal op hol! Last van mijn tepels, gespannen borsten en krampen onder in mijn buik. En laten we de vermoeidheid en het mindere humeur vooral niet vergeten. (dit kan ook door de hitte komen)
Nu weet ik heel goed dat die verschijnselen niet zo gauw beginnen, maar ik word er niet goed van! En dan moet je nog 14 dagen wachten op je NOD! Soms vraag ik me dan af waar ik weer aan begonnen ben. Ik wil dolgraag nog een kindje, maar word iedere maand gek van al die verschijnselen.
Zijn er meer dames die hier last van hebben? En hoe gaan jullie er mee om? Ik heb gelukkig een aantal goede vriendinnen (die ook zwanger willen worden) om me heen. Met hun kan ik er goed over praten. Ze herkennen het gelukkig. Maar ik ben benieuwd hoe jullie ermee om gaan. Kunnen jullie ook bij vriendinnen je hart luchten, of alleen hier op het forum?

Zo, ik heb weer even mijn hart gelucht. Dat lucht weer even op!

Groetjes, Kat

Hoi Kat,

Absoluut een verhaal met herknning.
Ik ben nu ook zoooo moe...en hartstikke chaggie...en toch denk ik dan stiekem..zal het wel of zal het niet..voel ik me borsten nu wel of niet..
Ook al neem je nog zo voor er relaxed mee om te gaan ..het spookt toch met alles door je hoofd.. Ik moet in ieder geval nog wel ruim een week wachten..ahhhhh

liefs issabel

Terug
Bovenaan