Raar maar volgens mij wel waar!

Hoi,
Wie herkent dit: Ik geef ons meisje nog borstvoeding. Ze is inmiddels 15 weekjes oud. Af en toe heeft ze een paar dagen en dan is ze veel jengeliger en onrustiger  dan normaal en ook spuugt ze dan. Normaal spuugt ze eigenlijk nooit! Nu is dat toevallig altijd als ik ongesteld ben. Wie herkent dit? Ook bij onze oudste was dit al zo. Zelfs nog toen hij al aan de flesvoeding was. En nee... het komt niet doordat ik dan minder kan hebben enz. omdat ik ongesteld ben. Het valt namelijk niet alleen mij op maar ook mijn man en de oppas.
 
hallo,

heb hier zelf geen ervaring mee, maar het klinkt heel aannemelijk. je lichaam is toch anders in deze periode. weet het cb hier geen antwoord op?

groetjes cindy
 
Ja hoor, dat is heel normaal en gebeurt vaker. Als je ongesteld wordt, loopt vlak voor de menstruatie vaak je productie wat terug, de smaak van de melk kan veranderen en je kan wat pijn aan je tepels krijgen tijdens het voeden.
Ik heb dat ook gehad de eerste keren dat ik ongesteld werd (na vijf maanden), maar na de eerste paar keer werd het al minder en daarna merkte ik er zelfs niets meer van als ik ongesteld was.

Ken je het bv-forum trouwens? Daar kun je heel goed terecht met dit soort vragen: http://www.borstvoedingsforum.nl/

Groetjes,
Helena
 
Terug
Bovenaan