raar maar waar....

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!

De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Volgens de Maybe heeft mijn man een eisprong......
We hadden vanmorgen zoiets van laten we eens kijken hoe dat ding op het speeksel van een man reageert.
O.k het was wel vaag/licht maar er waren varentjes te zien...vreemd he!
Ik begin aan de betrouwbaarheid nu ook ernstig te twijfelen.
Ik denk [aan temp] te zien dat ik afgelopen weekend mijn ei heb gehad.
Maar nu had ik woensdag tijdens het klussen bloedverlies.
Tot nu aan toe nog steeds een heel klein beetje verlies.
Soms wat rood/rosig en soms wat donker.
Het is geen ongi, echt maar heeeel weinig.
Mijn temp is ook nog hoog[vandaag 37.6]
Wat zou dit kunnen zijn?
Of zou er inwendig een wondje zitten of innesteling?
Ik hoop dat jullie mij "raad" kunnen geven!

Fijn weekend meiden!
Liefs, Monique2

Hoi Monique2,

Dat is inderdaad wel raar dat het ook op de speeksel van je man reageerd. IK gebruik hem zelf nog niet, maar wilde hem wel over een maand of 2 gaan bestellen. Wij zitten nu in ronde 8. Ik temp zelf nog niet, omdat ik nog een instelling heb van we zien wel, en ik vind dat tempen een gedoe omdat ik onregelmatig werk. Maar over dat bloedverlies, dat herken ik wel. Ik heb dat ook gehad, en het blijkt ook zo te zijn wanneer je je eisprong hebt dat het allemaal veel meer doorbloed is zodat er sneller wondjes kunnen onstaat. Dus waarschijnlijk niets om je zorgen over te maken. Meid, ik hoop dat het snel raak mag zijn en dat je doorkan gaan naar het andere forum.
Groeten van Antoinette.

Ha, ha...Jullie meteen geklust natuurlijk! Wat gek joh.. Ik heb nu 3 dagen varen gehad, maar mijn temp blijft laag, dus tot nu toe (dag 36) geen ei te bekennen!! Ik moet zeggen dat ik vandaag wel even een dipje heb hoor! Het is zo frustreren allemaal. Na iedere klus denk je nu toch als mijn temp nu maar omhoog gaat, want we klussen nu al deze hele periode om de dag en daaar stop je nu ook nit meer mee, want stel dat je dan je ei hebt..is die hele verbouwing voor niks geweest!!

Ik ben nog maar 3 x ongi geweest vanaf Juni vorig jaar verrot toch!!

Ik heb trouwens ook weleens bloedverlies tijdens de klus..het kan inderdaad een wondje zijn of...

Ik hoop het voor jullie!
Fijn weekend

Liefs moi

Hoi Monique2,

Nou ik heb die maybe baby ook en ik vind het echt 10x NIKS!!!
Ik kon zelf niet goed zien of het nou was gelukt en ik had steeds maar geen eisprong volgens dat ding dus ben ik maar ovulatietesten gaan halen en die vind ik veel betrouwbaarder en duidelijker.
Ik had dus wel een eisprong!

succes

Wat een giller ! Maar niet leuk natuurlijk want je hebt 'm daar niet voor aangeschaft.

Hee Monique,
Inderdaad wat een giller. Dat geeft wel weer aan hoe betrouwbaar die dingen zijn. Het heet natuurlijk niet voor niets MAYBE baby. (hihihi)
Alle gekheid op een stokkie. Het is natuurlijk gewoon balen want je geeft wel geld uit aan dat ding. Ik kan me ook helemaal voorstellen dat je het gewoon geprobeerd hebt want na 2 jaar weet je van gekkigheid niet meer wat je moet doen toch?!

Moi, ben je al bij een dokter geweest? Die kan waarschijnlijk wel iets voor je doen wat je cylcussen aan gaat?!! Ik bedoel 3 x ongi in 3 kwart jaar is gewoon weinig. Misschien heb je gewoon even een zetje in de rug nodig.

Liefs Inge

Haha Monique, dit is echt maf!
Kan me voorstellen dat je nu begint te twijfelen aan die test...!

Bloedverlies kan inderdaad wel van een klein wondje zijn, hoor je wel vaker.

Ik kan je verder geen raad geven, maar blijf natuurlijk duimen...

Succes!!
liefs, Maria2

Hoi monique2,
Je leest ook wel eens dat dat innesteling kan zijn??? wie weet ;) succes duim voor je!

Terug
Bovenaan