raar maar waar!

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Hoorde net van mijn moeder zo'n raar verhaal:
Mijn moeder is kraamverzorgster en werd zojuist gebeld dat ze  bij een vrouw van 22 jaar moest werken. Ze ging gisteren naar de huisartsenpost omdat ze zo'n buikpijn had en de arts daar vertelde haar dat ze naar het ziekenhuis moest omdat ze een kindje kreeg.
Ze wist helemaal niet dat ze zwanger was!

Ze heeft dus echt helemaal niks van de zwangerschap meegekregen en wordt ineens geconfronteerd met een kindje (terwijl ze niet eens spulletjes voor dat hummeltje heeft!)

Groetjes,
Femke

Hoi Hoi,

raar he zulke verhalen je zou toch zeggen dat je het wel moet merken, maar ik heb ook nog zo'n verhaal.
Bij ons uit de stad was er ook   een vrouwtje die s'ochtends haar bed uit kwam met verschrikkelijke buikpijn, haar man heeft toen gezegt dat ze de dokter maar moest bellen, de dokter kwam pas uren later. Ondertussen werd de buikpijn bij haar steeds erger en ze dacht dat ze naar de wc moest, slim genoeg van haar nam ze wel haar telefoon mee. Nou ja je raad het wel ze dacht dat ze moest poepen haha. En jep daar was de kleine. Ze heeft de dokter weer gebeld om te zeggen dat ze zo juist was bevallen van een jongentje, die wist natuurlijk niet wat hem overkwam en was er binnen een paar minuten, en toen tja hoe vertel je nou aan je man dat die zojuist vader is geworden, gewoon gebeld en gezegt dat die meteen naar huis moest komen, daar aangekomen schrok hij zich wild hahaah (zou ik ook doen). Nou en toen de grootouders vertelt dat ze opa en oma waren geworden.

Ik snap het echt niet hoor hoe je dat niet kunt voelen, ben op dit moment 26weken en 5 dagen zwanger maar ik zie toch echt duidelijk dat ik zwanger ben.
Het was wel bij haar zo dat ze iedere maand ongi werd en maar 3 kilo was aangekomen verder geen buik en ze heeft gewoon 9 maanden haar gewone kleding aangekund, achteraf zegt ze ook wel dat ze dr eigen soms raar voelde, en veel gerommel in haar buik heeft gevoeld maar ze heeft er nooit aandacht aan geschonken. Het mannetje woog 3500 gram nou das toch echt niet weinig.

nou dit was mijn verhaal groetjes Leonie

Ik heb dit ook bij een nichtje van mij meegemaakt, zij was toen ongeveer 27 jaar, werkte als verpleegkundige en het is echt niet te zien geweest dat zij zwanger was en zij wist het ook echt niet. Op de dag van haar bevalling, in juli, had zij een bikini aan en was aan het BBQ-en en niemand die iets zag. Zij ging toen eerst met buikpijn even op bed liggen en kwam daarna naar haar ouders, dat zij naar de arts wilde omdat de buikpijn alleen maar erger werd en ja hoor, dezelfde avond had zij haar dochtertje in haar armen.

Dus het kan echt, dames. Het zijn wel uitzonderingen natuurlijk.

Gr. Alice

Terug
Bovenaan