raar maar waar

Hoi meiden,

Gisteren naar 9 dagen overtijd getest, en de test gaf positief aan.
Dolgelukkig waren we.
Tussen de middag toch beginnen te bloeden (vandaag)
Maar heb totaal geen ongi gevoel,
bloed ook niet extreem, en geen buikpijn, weet niet meer wat ik ervan moet denken.
Maar ga maar van het ergste uit.

 
hoi, Ik hoe ziet het bloed eruit? er zijn meer vrouwen die bloeden tijdens de zwangerschap, maar het hoeft niet altijd fout te zijn, pas als je erge krampen erbij hebt moet je van het ergste uitgaan, dat is wat ik gelezen heb!

liefs Jet
 
ik heb precies hetzelfde meegemaakt vorige week.dindag was ik 1 week overtijd heb een test gedaan en was volgens de dokter positief.thuis aangekomen verloor ik een beetje bruine slijm.de volgende dag ging ik bloeden maar wel gepaard met veel krampen heb de dokter gebeld en zei dat als het bloeden maximaal1 1/2 dag zou duren je nog zwanger kan zijn en als het langer duurt het een miskraampje dat was bij mij het geval.ik oop voor je dat het niks ergs is, want het schijnt normaal te zijn om in de eerste weken van de zwangerschap te bloeden
sterkte malika
 
op www.google.nl kun je heel veel zoeken, als je bv bloeden tijdens zwangerschap intoetst krijg je heel veel inf daarover, en anders bel je de huisartenpost misschien dat je daar even langs mag komen?

liefs Jet
 
Terug
Bovenaan