raar naveltje....

Vraagje: iemand ervaring met een ontstoken naveltje /   een naveltje met wild vlees?

Het navelstompje van mijn zoontje is pas na 2 weken afgevallen, en het naveltje  is daarna gaan ontsteken ( al zei de Cb arts dat het niet onstoken was, de HA zei dat het flink ontstoken was: er kwam ook veel vuil vanaf...)
Ook zat er wat wild vlees op (een rood "speldeknopje") Nu is dit aangestipt met zilvernitraat, maar het ziet er nog erg vreemd uit want het is wat verkleurd, maar gelukkig heeft hij zelf nergens last van...
Ik ben erg benieuwd hoe lang dit gaat duren....
 
gelukkig maar dat hij er zelf geen last van heeft.
ik heb er geen ervaring mee met ontstoken naveltjes.
Hopen dat het gauw over gaat.

Mijn zoontje heeft geen ontstoken naveltje maar wel een kleine navelbreuk.
Lijkt net of er een klein knikkertje in zit.
Zn naveltje ziet er bol uit.
hij heeft er gelukkig geen last van.
en ze zeggen dat zoiets meestal wel vanzelf over gaat.
dus we zullen zien.

Succes  met het naveltje.  
 
Misschien komt de verkleuring van het aanstippen?? Ik had het vroeger wel met een wratje wat aangestipt werd, misschien is dit het ook wel.
Als je twijfelt zou ik de vraag gewoon bij de huisarts neerleggen.

Groetjes, Marieke
 
quote: marleentje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2005 21:24:13'));

Vraagje: iemand ervaring met een ontstoken naveltje /   een naveltje met wild vlees?

Het navelstompje van mijn zoontje is pas na 2 weken afgevallen, en het naveltje  is daarna gaan ontsteken ( al zei de Cb arts dat het niet onstoken was, de HA zei dat het flink ontstoken was: er kwam ook veel vuil vanaf...)
Ook zat er wat wild vlees op (een rood "speldeknopje") Nu is dit aangestipt met zilvernitraat, maar het ziet er nog erg vreemd uit want het is wat verkleurd, maar gelukkig heeft hij zelf nergens last van...
Ik ben erg benieuwd hoe lang dit gaat duren....

Hallo marleentje.
Als je het niet vertrouwd zou ik weer terug gaan naar de dokter.