raar of niet

A

Anoniem

Guest
Zins de opgewekte miskraam achter de rug is ben ik zo toe om niet langer in de negatieve spiraal van verdriet te blijven maar door te gaan..

Ik vind het zo raar gevoel.. Het is niet dat ik ons "sterretje" wil vergeten absoluut niet hij/zij zal altijd in zijn hart blijven maar ik wil de nare anderhalve week vergeten ik wil me gewoon niet meer zo down voelen als afgelopen anderhalve week.

maar twijfel wel heel erg of het niet te vroeg is om al zo ver vooruit de denken/kijken

Nee, niet raar! Iedereen gaat op zijn/haar eigen manier er mee om. Jullie moeten doen waar jullie je goed bij voelen! Luister naar je gevoel!!

Sterkte, liefs!

Dat is niet raar. Maar wees je er wel bewust van dat je nog zeker wel een aantal terugvallen zult hebben.

Dat vanwacht ik wel supertje.. met de abortus heeft het 2jaar geduurd voor ik geestelijk weer een beetje me zelf was

ja net als de meiden ook al zeggen je hebt nog wel terug vallen ..

Ik had dan een vroege miskraam , het steekt en elke maand als ik ongy word denk ik er aan terug en moet ik best huilen er nog om ...Ik denk dat je zoiets nooit echt kan verwerken ...

Sterkte en volg je eigen gevoel !!

Liefss

Terug
Bovenaan