raar onderwerp

J3nny23

New member
Hallo meiden!

Even een raar onderwerp... Ik ben inmiddels 5 weken en 3 dagen en heb volop kwaaltsljes... Vorige keer met de miskraam voelde ik niks meer na 5 weken...
Alleen durf ik geen seks te hebben doodsbang dat het dan misgaat... Ergens weet ik wel dat dat tussen de oren zit maarja ik denk dan geen seks kan er niks gebeuren...
Hoe ervaren jullie dit?

Liefs jennifer
 
hey meid
ik ben inmiddels zwanger vd 4e en heb ook een miskraam ervaren
maar door sex kan je echt geen miskraam krijgen !!!!!!!!!
als het misgaat keurt de natuur het vruchtje af en niet omdat je bvb iets te harde sex zou hebben
praat er anders over met de verloskundige
liefs wilissa
 
Nee ik weet ook wel dat het daar niet door kan komen mar ben zo voorzichtig met alles hoor zo bang dat het weer misgaat ik moet volgende week naar de gyn
 
heyye

het is geen rare gedachte hoor.. ik zal je vertellen ik ben 7+3.. en de laatste keer dat wij sex hebben gehad was tijdens het maken van dit wondertje..
De grootste reden bij mij is vermoeidheid.. ik lig er aldoor optijd in en ben zo vertrokken.. en ja toch ook wel de angst.. ik weet dat het geen kwaad kan..maar toch denk je er wel over na..

Liefs
 
@renate: ben dan toch niet de enige met angst :p de laatste keer was voor ons ook toen we ons wondertje hebben gemaakt... Ik weet ook wel dat het daardoor niet mis kan gaan maar ik ben zo bang dat het weer verkeerd gaat...
 
Terug
Bovenaan