Raar/pijnlijk gevoel in buik

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Alles nog goed? Het komt allemaal wel dichterbij hé? Spannend hoor!
Ik heb een vraagje. Sinds gisteren heb ik steeds een pijnlijk gevoel in mijn buik. Vooral onderin. Ook heb ik het gevoel dat ik steeds naar de wc moet, maar dat is helemaal niet waar, en ik ga dus steeds voor niets. Het plassen doet verder ook geen pijn ofzo. Wanneer ik me omdraai in bed heb ik er ook last van, moet dan echt mn buik vasthouden. Hebben jullie hier ook last van? Of weet iemand wat dit is?

Alvast bedankt,

Groetjes, Marianne

Klinkt al een baby die aan het indalen is, waardoor je banden meer aanspannen... Maar helemaal zeker weet ik dat ook niet hoor...

Ik heb er zelf ook wel eens last van.... Vooral het vaak moeten plassen heb ik al heel lang, want de baby ligt al weken heel erg diep. Ik heb alleen bedacht dat ik er niet meer aan toe geef haha.. ik blijf niet lopen. 's Nachs moet ik trouwens wel écht en vaak... :s

Mirjam (35 wkn)

mmm mn kleine meid was al ingedaald 2 weken geleden dat zei de vk toen tenminste maar ik heb die klachten soms ook raar he???? anders gewoon even voo rzkerheid na vk of bij eerstvolgende bezoek even vragen doe ik woensdag ook

liefs miranda

Ik herken deze klachten ook. Er was al eens een topic waar dit soort klachten werden besproken en toen gaf ook iemand aan dat de vk had gezegd dat het waarschijnlijk het indalen van de kleine was.

Daar ben ik toen ook maar vanuit gegaan, maar ik heb vorige week nog een echo gehad en die kleine van mij is nog helemaal niet aan het indalen. Misschien dat die kleine af en toe een beetje naar beneden zakt en dan weer omhoog komt.

Zelf loop ik onder controle bij de gynaecoloog en dan heb je vaak je controle bij de co-assistent, ik heb het bij haar wel aangegeven, maar kreeg er weinig reactie op. Jammer, maar ben er maar vanuit gegaan dat het dan ook niets ernstigs zal zijn.

Groetjes Elise

dat was ik vergeten te zeggen ik draag mn buikje flink na voren en hij is kleiner en veel lager en minder rond eerst zei ik t alleen ma heb t vandaag al van 2 kennissen t ehoren gekregen :p dit is ook omdat t ingedaald is zij mijn vk die mij overigens niet voor gek verklaarde haha anderen zeiden je groeit met de dag ik zo nee nee :p

liefs miranda

vandaag controle gehad bij vk en alles was weer supergoed

heb t gevraagd van dat gevoel ( wonder dat ik t niet vergeten ben ( dementiehaha)     en zij zegt omdat in mijn geval kleine meid nu vast met haar hoofdje onderin lag dat dat daar van kwam ik merk t ook met fietsen dat mn (uhm hoe zeg ik dat) kruis pijnlijker is en er net voelt of er iets dwars zit een zwaar gevoel ...

dit is dus van dat indalen zegt ze.. en soms t idee dat ik heel erh nodig moet plassen ma dat er dan ma een druppel uitkomt haha ... ja sdat hoort er allemaal bij zegt ze en is niks om je ongerust over te maken het komt ook voor als je je te druk maakt en je een harde buik krijgt nou idd heb er vandaag is opgelet.. mn nichtje vanaf weggebracht op fiets ( zij naast me op eigen fiets) 10 km in totaal en ja hoor ze had gelijk....
kreeg een naar zwaar gevoel onderin en daarna een harde buik   en daarna een steek ..
dus ma even gestopt en uitgreust en weer verder gegaan.....

nu zit ik op mn luie bips :p achter pc en het voelt stukken beter en kleine is direct aan het schoppen en slaan ( geweldig gevoel) dat zal ik strax wel missen lijkt me heel raar haha maja dan heb je als alles goed gaat kleine lekekr in je armen liggen heerlijk :p

liefs miranda
34wk,3dag

Terug
Bovenaan