raar: pijnlijke borsten (door de eisprong?)

Hoi

Ik heb een vrij korte cyclus (26 dgn) en wat dat betreft zou het precies kloppen: +/- zaterdag de 13e miskraam, donderdag mijn eisprong alweer. Ik had namelijk woensdag de goede "afscheiding" en gisteren en vandaag een zwaar gevoel in mijn bekkenbodem.
Nu had ik gisteravond en vanochtend echt ontzettend zere tepels, alsof er schaafwonden op zaten. Zou dat van mijn eisprong kunnen zijn? Ik voelde me daarmee eigenlijk "zwangerder" dan tijdens die korte periode zwangerzijn van laatst.

Weet iemand of de klachten rond de eisprong veranderen door een miskraam? Ik heb dit namelijk nooit eerder zo gehad.

Groetjes, Kaskes

hoi

Zou best kunnen hoor Ik heb na een zwangerschap ook andere dingen .
Bij mijn laatste cyclus voelde ik rond mijn ei ook al mijn borsten (een beetje een beurs gevoel )Eerst dacht ik dat ik eerder ongi zou worden maar op de 28ste dag
nog niets heb toen een test gedaan en ik was / ben zwanger
Ik hoop dat het voor jou ook zo is je hoort wel meer dat ze na een miskraam
gelijk weer zwanger zijn Ik ga voor je duimen

Groetjes Corina

Hoi Corina,

Ik weet zeker dat het nog zwschapkwaaltjes waren, want mijn ei was pas dins/woensdag. Nu voel ik mee ook weer wat beter, moet ik zeggen. Ik heb ook heel erg buikpijn gehad, totaal verkrampte darmen. Die voelden echt keihard aan! Achteraf bedacht ik me dat ik altijd rommelende darmen heb voor mijn eisprong. Nu was het alleen veel erger en dat zal wel door de miskraam komen. We hebben toevallig wel dinsdag avond "geklust", dus dat was op zich een goede timing (ik zag het aan mijn temp woensdagochtend.

Hoe lang ben je al zwanger? Fijn dat het bij jou goed gaat!
Dank je wel voor je reactie!

Groetjes, Kaskes

Terug
Bovenaan