raar ritme 's nachts

Senne slaapt nog niet door, maar ik probeer de nacht ietsje te rekken. Eerst kreeg ze de laatste voeding om 23.00 uur en dan meldt ze zich rond 4.00 uur. Als ik haar 's avonds  het flesje geef rond 19.00 uur, slaapt ze gemakkelijk door tot 02.00  uur. Dan slaapt ze dus drie uur langer. Ze kan dus wel zeven uur achter elkaar slapen, maar doet dit alleen in de avond, niet in de nacht. Of ik de laatste fles nu om 21.00 of 22.00 of 23.00 uur geef, ze meldt zich gewoon  rond 04.00 uur.

Het is natuurlijk al fijn dat we nu langer aaneengesloten kunnen slapen, dus ik maak me er geen zorgen om, maar het is toch raar dat ze zo'n ingebouwd wekkertje hebben dat op een bepaalde tijd gewoon altijd afgaat. Ik ben heel benieuwd wanneer ze die nachtvoeding gaat overslaan.

Groetjes,
Dionne (mama van Senne 27-2)

Hallo Dionne.

Mijn dochter doet precies hetzelfde. Lieke is 7 weken en kan ook slapen van 20.00 - 2.00 maar niet van 23.00 - 6.00. ze heeft ook moeite om s'' nachts weer door te slapen na de nachtvoeding. ik hoop dat het snel over gaat...ik hou het maar op "" het is de leeftijd".

groetjes jorieke

Hoi Dionne,

Esther heeft ook zo'n ingebouwd klokje. Ze krijgt al 3 weken geen nachtvoeding meer, maar wordt standaard tussen 2.00 en 3.00 uur wakker en blijft daarna licht slapen en regelmatig wakker worden. Ook zij drinkt haar nachtvoeding slapend en zou die makkelijk overslaan, alleen wil ze dan om 2.00 uur wél echt eten. Eigenwijs product, gaat echt niet op een ander moment doorslapen omdat wij dat graag willen, hihi.

Groetjes,

Eveline

Hier nog zo eentje.
Heb ons meisje gisteren om 22.00 uur gewekt voor een voeding maar ze wordt dan toch rond 2 uur weer wakker. Laat ik haar slapen na de voeding van 19.00 uur (soms 20.00 uur) dan slaapt ze ook tot 2 uur....
Ik wil het nu wel een paar avonden proberen vol te houden, een voeding rond 22.00/22.30 uur aanbieden en dan maar kijken of ze haar "lange ruk slaap" gaat verleggen. Ik heb het idee dat ik dat even vol moet houden om haar de kans te geven, maar ik vind dat wel lastig, hoor.

Groetjes, Pietje

hoi dionne
wat jij schrijft deed boas ook.wij hebben hem toen lekker laten slapen en zelf laten bepalen wanneer hij kwam.het begon met 19 uur-2 uur-6 uur.toen werd het 21 uur(wou hij voor die tijd niet meer slapen)-4 uur-9 uur.toen elke nacht een uurtje langer en sinds hij 9 weken is slaapt hij van 22 uur tot 8/9 uur.maar nu maken we hem wel wakker voor de laatste fles,want na de fles van 19 uur valt hij rond 20:30 valt hij in slaap en leggen we hem in bed.

wat grappig he dat er zo n klokje inzit wesley heb dat ook als e vroeg ze fles heb dan slaapt ie ook tot een uurtje f 2 en dan weer om de 3 uur een flesje maar als ik dat doe is ie rond half 5 klaar wakker dus doe dat niet meer
gr marijke

Terug
Bovenaan