Senne slaapt nog niet door, maar ik probeer de nacht ietsje te rekken. Eerst kreeg ze de laatste voeding om 23.00 uur en dan meldt ze zich rond 4.00 uur. Als ik haar 's avonds het flesje geef rond 19.00 uur, slaapt ze gemakkelijk door tot 02.00 uur. Dan slaapt ze dus drie uur langer. Ze kan dus wel zeven uur achter elkaar slapen, maar doet dit alleen in de avond, niet in de nacht. Of ik de laatste fles nu om 21.00 of 22.00 of 23.00 uur geef, ze meldt zich gewoon rond 04.00 uur.
Het is natuurlijk al fijn dat we nu langer aaneengesloten kunnen slapen, dus ik maak me er geen zorgen om, maar het is toch raar dat ze zo'n ingebouwd wekkertje hebben dat op een bepaalde tijd gewoon altijd afgaat. Ik ben heel benieuwd wanneer ze die nachtvoeding gaat overslaan.
Groetjes,
Dionne (mama van Senne 27-2)
Het is natuurlijk al fijn dat we nu langer aaneengesloten kunnen slapen, dus ik maak me er geen zorgen om, maar het is toch raar dat ze zo'n ingebouwd wekkertje hebben dat op een bepaalde tijd gewoon altijd afgaat. Ik ben heel benieuwd wanneer ze die nachtvoeding gaat overslaan.
Groetjes,
Dionne (mama van Senne 27-2)