Raar.......snap het nu echt niet meer, wie herkend dit?

Hoi Allemaal,

ben ik weer eens........

bijna 10 wk. geleden een missed abortion + curretage gehad. Tot op heden nog geen menstruatie te bekennen. Wel met 6 wk. halve dag licht bloedverlies. Vorige wk. do. echo laten maken ter controle en was geen ei te zien maar ook geen zw.schap. Wel was het baarmoederslijm zo dik als het normaal is tijdens een eisprong. Ik kreeg te horen dat m'n lichaam zo van slag is en dat ik waarschijnlijk voorlopig nog niet ongesteld zou worden. Nou komt het vreemde, ik heb sinds za. avond last van wat bloed in slijmerige afscheiding........ de ene keer wel, de andere keer niet. Het valt ook bijna niet op maar het is er wel......... snap er nu echt niks meer van. Kent iemand dit???

gr.

nicole

gelukkig heb ik 11 dec. tel contact met gyneacoloog.........mischien dat hij wat meer kan vertellen. maar mischien kunnen jullie mij nu al wat meer vertellen.

Hai Nicole!

Jeetje wat wordt dit een lang en vervelend verhaal voor je zeg! Ik snap er ook niks van hoe dat bij jou zit. Balen dat de gynaecoloog nog geen uitslag kon geven! Nog een week wachten. Misschien betekent die afscheiding toch wel dat er iets aan zit te komen. Maar ja als ze eerst zeiden dat het nog wel even kon duren... Vragen, vragen, vragen!!!
Echt rot voor je! Hoop dat iemand anders dit misschien herkent!

liefs Dominique

hI Nicole,

En zo blijven we tobben, terwijl we het juist zo graag af willen sluiten.
Heeft de bloeding nog doorgezet?

Ik slik nu 5 dagen de hormoonpillen en heb nog geen druppel bloed verloren.
Ik heb nu wel een opgezette buik, dus ik hoop echt dat het een dezer dagen doorzet, want ik word er gek van.

Nina

Hoi Nina en Dominique,

tja, vreemd verhaal he. Ik hoop dat ik nu eens eindelijk ongi. wordt. Kan ik dit allemaal eens achter me laten. Eigenlijk maak ik me niet eens zo druk meer om de miskraam (heb ik al verwerkt zeg maar) maar nu maak ik me druk of en wanneer alles weer op gang komt. Het heeft dus bij mij nog niet doorgezet.

Ik ben zo benieuwd wat de gyn. zegt. klinkt stom maar ik hoop dat ik iets kan krijgen zodat alles weer op gang komt. Ga voor de zekerheid maandag ochtend  nog wel ff testen, denk het niet hoor maar je weet nooit (zeker voor ik event. hormonen ga gebruiken wil ik zekerheid hebben!) Ik hoop nu zelfs dat ik dit weekend nog ongi wordt ook al gaan we een weekend zwemmen met vrienden (center parcs).

Weet je wat ik wel het meest domme vind....... ik krijg van heel veel mensen te horen dat ik maar rustig aan moet doen, het komt vanzelf wel en tja, ik heb toch al een kind (klopt hoor dochter van net 2 jaar). Maar snappen ze dan niet dat wij graag een 2e willen, dat het heeeeeeeel vervelend is dat mijn cyclus niet opgang komt en dat dat gewoon hoort bij een 29 jarige meid??? Ook heb ik al gehoort dat ik niet met hormonen moet beginnen ivm risico's etc. Natuur moet z''n werk doen etc. Weetje, ik ben het zoooooo zat. Buiten jullie en een paar anderen om zijn er denk ik maar weinig die het echt begrijpen. Dus, dank jullie wel dat ik in ieder geval mijn verhaal hier bij jullie kwijt kan!!

Trouwens Nina, hoe bevallen die hormonen? Welke heb je gekregen, hoe gaat het in z'n werk. Merk je er verder nog wat van? Trouwens ik heb het nooit gevraagd hoor en je hoeft ook niet te antwoorden maar die bloeduitslagen waren die ivm de miskraam en zo ja waarom dan? (ben wel erg nieuwschierig hoor, sorry).

gr.

Nicole

Hi Nicole,

Mijn verhaal lijkt eigenlijk een beetje op het jouwe.
Ook wij hebben een dochter van nu net een jaar. Maar er is gewoon een wens voor een 2e. Aangezien we er 2 jaar over hebben gedaan om goed en wel zwanger van haar te worden (een jaar gewacht op 1e zwangerschap toen 2 miskramen) zijn we toen ze een half jaar was langzaam begonnen met het verwekken van nr 2.
We waren zo blij dat het in ronde 2 raak bleek te zijn.
Toen ik aan bepaalde mensen vertelde dat ik wachtte op een miskraam, kreeg ik echt vragen of het wel gewenst was geweest zo snel al. Alsof het maar beter was dat het misging.
Ik ben 37 en wil dolgraag voor mijn 40e een 2e en de tijd vliegt.

Omdat het de 3e miskraam was, is mijn bloed getest op eventuele bloedstollingsproblemen. De testen die tot nu toe terug zijn gekomen zijn echter allemaal normaal.

Wel heeft ze nu weer wat extra testen laten doen, bijv. om een vervroegde overgang uit te sluiten.
Bij mij lijkt alles wel op gang te zijn gekomen. Er was op de echo van 20 oktober ook al weer een ei te zien, nu van 1 dec dus weer 2. Omdat er dus ook iets van vocht(bloed) in mijn baarmoeder lijkt te zitten, zijn we begonnen met de hormonen (volgens mij iets van Provera kan dat?). Deze zou de menstruatie op moeten wekken. Omdat er een risico is dat het bloed er niet uit kan doordat er bijv een verkleving is ontstaan door de curretage moet ik op 15 dec terugkomen.

Tja, hoe ik me voel. Alsof ik ontplof. Ik voel me opgeblazen en ben de afgelopen dagen duizelig. Ik neem aan dat dat door de hormonen komt.
Verder ben ik voornamelijk opstandig. Ik snap jou echt heel goed. Ik heb afscheid genomen van deze zwangerschap en wil alleen maar door!
Ik wil dat mijn lichaam weer normaal functioneert en vind het onnatuurlijk dat ik zit te hopen dat ik nu eindelijk ga menstrueren.

En dan die opmerkingen, dat het tijd nodig heeft om op gang te komen. Tja het is op gang, het komt er alleen niet uit.

Trouwens voordat ik die hormonen kreeg, hebben ze in het ziekenhuis ook nog een zwangerschapstest gedaan. Om het helemaal uit te sluiten.

Sterkte,

Nina

Hoi Nicole,

Ik heb 7 wkn geleden een miskraam gehad met ruim 11wkn. Deze is opgewekt met pillen en daarna heb ik 2 wkn gevloeid. 2 wkn geleden begon mijn menstruatie, 7 dgn gevloeid en nu heb ik ook afscheiding van slijm en bloed (bruin) terwijl nu ongeveer mijn eisprong moet zijn. Ik heb de verloskundige gebeld omdat ik toch bang was dat er iets van de miskraam is blijven zitten. Zij vertelde dat je lichaam erg van slag kan zijn en het niks ernstigs is. Ook kun je gewoon zwanger worden.....

Ik heb ook een dochter van bijna 2 en wij gaan ook voor de 2e. Mijn wens is na de miskraam nog sterker geworden en kan bijna niet meer wachten tot ik weer zwanger ben.

Veel sterkte.

Lies

Terug
Bovenaan