Raar trekkend gevoel rechts bovenbuik bij het zuchten

<p>Hallo allemaal,</p><p>Kom net bij mijn controle van me verloskundige vandaan, gelukkig was alles top in orde. </p><p>Maar elke keer als ik op de bank plof of flink doorzucht, krijg ik een heel raar gevoel rechts in het midden van me buik. </p><p>Het Is moeilijk te omschrijven, het voelt als een soort duw/trek gevoel of als een soort schop.</p><p>Dit kan nog niet de baby zijn, die is nog te klein, en dit is ook geen banden pijn daar is het de plek niet voor zij de verloskundige. </p><p>Iemand een idee?</p><p>Ik ben verder niet bezorgt betreft me baby gelukkig, maar voorral nieuwschierig wat er daar gaande is. </p><p>Ik hoop dat iemand hier dit herkent. </p>

Bij mij heeft het heel lang geduurd voordat ik doorhad dat ik last had van maagzuur. In het begin dacht ik zelfs dat het een honger gevoel was en ging ik eten waardoor het alleen maar erger werd.  Ik dacht altijd dat maagzuur letterlijk zuur in je mond was dat om hoog kwam. Dat is ook een vorm. Maar bij mij is het een drukkend gevoel op mijn borstkas en iets daaronder. Zou dat het kunnen zijn?
Bij mij helpt het om steeds maar kleine beetjes te eten, bepaald voedsel niet meer te nemen en rennies zijn mijn nieuwe best friend. 
Ik ben nu 34 weken en heb dit denk ik vanaf week 20. 
Hopelijk kom je er achter wat het is zodat je er iets aan kan doen. Overleg ook vooral met je VK. 

Terug
Bovenaan