raar verhaal: raar flupje

Misschien een beetje een raar verhaal. Ik heb sinds m'n bevalling vorig jaar maart een raar flupje uit m'n vagina hangen. Een stuke wild vlees. Eignelijk heb ik er niet veel last van, behalve dat ik het af en toe voel zitten en het hoort er gewoon niet. Ik had gehoopt dat het vanzelf weg zou trekken maar helaas. Ik had overigens verder niets bij de bevalling, geen scheurtje ofzo. Het is gewoon uitgerekt en het wordt steeds langer. Ik wilde eigenlijk wachten met naar de dokter gaan want begin juni ben ik uitgerekend van de tweede. Wil eerst even wachten wat er dan gebeurt. Maar nu herinner ik mij dat ik hier ooit lang geleden gelezen heb over een zalf die goed zou helpen. Weet iemand toevallig wat voor zalf ik bedoel of heeft iemand een andere goeie tip??

ben je een keer ingeknipt mischien? want ik heb ook een stukje gevoelloos weefsel daar zitten en dat is ontstaan doordat ik met de eerste 2 een knip heb gehad ,ik heb er geen last van hoor

Hoi,

Ik zou er toch maar even naar laten kijken. Ook om zeker te weten of het niet in de weg zit bij je bevalling.
En vragen of ze het niet direct na je bevalling kunnen weghalen?
Zo ´n stukje wild vlees of wratje of zo, kan wel door de hormonen wat groeien.

groetjes,

Nina

quote: Jenkie schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-02-2006 15:13:00'));

Hey hallo Jenkie,

Ik heb dat ook, ik was dan wel licht uitgescheurd (3 hechtingen binnen, en 1 buiten)
Bij mij wordt het niet groter, maar heb er net als jij ook geen last van,vind het wel lelijk, maar ja als ik last krijg laat ik het wel even nakijken, anders niet.
Maar ik denk dat het gewoon wat littekenweefsel, of wat uitgerekte huid is....

Liefs, Jennifer

Hoi,

Ik had vlak m'n bevalling ook zo'n stukje wild vlees. Bij mij zat het alleen van binnen.
Ik heb er toen na laten kijken bij de nacontrole bij de VK en die zei dat het aangestipt kon worden. Net als met een wratje.
Ik heb dit niet laten doen. Ik had ook 3 hechtingen en vond dat het daar beneden wel ff genoeg te verduren had gehad.
Ik heb er nu helemaal geen last meer van.
Maar als je je er niet lekker bij voelt moet je er gewoon ff naar laten kijken.
Succes
Groetjes Mirella

Hoi hoi, voor zover ik weet hoef je je geen zorgen te maken. Ik ben bij de eerste ook ingeknipt bij de bevalling en ik heb er ook een soort flupje aan overgehouden. Dat komt door de manier van knippen. Alle vrouwen die ik ken, die ingeknipt zijn, hebben het. Ik zei al voor de gein, nou ik zeg na de volgende wel dat ze het er maar even wegknippen haha. Voor zover ik weet, krijg je dat dus gewoon en kan het helemaal geen kwaad. maar echt mooi is het niet. Is ook niet groot toch? klein extra stukje. naja succes ermee! groetjes

quote: Jenkie schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-02-2006 15:13:00'));

Misschien een beetje een raar verhaal. Ik heb sinds m'n bevalling vorig jaar maart een raar flupje uit m'n vagina hangen. Een stuke wild vlees. Eignelijk heb ik er niet veel last van, behalve dat ik het af en toe voel zitten en het hoort er gewoon niet. Ik had gehoopt dat het vanzelf weg zou trekken maar helaas. Ik had overigens verder niets bij de bevalling, geen scheurtje ofzo. Het is gewoon uitgerekt en het wordt steeds langer. Ik wilde eigenlijk wachten met naar de dokter gaan want begin juni ben ik uitgerekend van de tweede. Wil eerst even wachten wat er dan gebeurt. Maar nu herinner ik mij dat ik hier ooit lang geleden gelezen heb over een zalf die goed zou helpen. Weet iemand toevallig wat voor zalf ik bedoel of heeft iemand een andere goeie tip??

Hoi hoi, het verhaal komt mij bekent voor.. na de bevalling van mijn 1e was ik ook ingeknipt en sindsdien had ik een "flupje"..het leek wel of de boel uitgezakt was...
ik heb het als erg vervelend ervaren maar heb er verder nooit wat aan gedaan..
nu na de bevalling van de 2e was ik bang dat het zou verergeren maar dit keer heb ik heen knip gehad en ben niet ingescheurd...ja een klein scheurtje wat ze een schoonheidsfoutje noemde...dit hebben ze gehecht en nu 6 weken later heb ik ineens niet meer een uitgelubberde vagina met "flupje"meer..
ik denk dat ik de 1e keer gewoon verkeerd gehecht ben en dat daardoor de boel naar buiten is gekomen..gelukkig is dat nu helemaal goed gekomen en ziet het er mooier uit dan voor mijn zwangerschappen!!
wat betreft de zalfjes..lijkt me niet dat dat helpt..ik heb er ook nooit van gehoord anders had ik het wel uitgeprobeerd destijds...
wie weet kan het bij jou ook verholpen worden bij de volgende bevalling..vraag er anders naar bij de gyn.
succes en geniet van

Terug
Bovenaan