Raar Verhaal

hee mensen, het is nu bijna 3 weken uit met mn vriendin en ze heeft me gisteren verteld dat ze waarschijnlijk zwanger is...
het is nu een maand geleden en ze is al tweeenhalve week overtijd, ze heeft buikpijn, is misselijk en weet haast zeker dat ze zwanger is.
nu heb ik een test voor der gehaald alleen die wil ze niet doen, althans nog niet.
kan ik haar overhalen?
wat moet ik zeggen?
wat als ze het wel is?

hoop van jullie te horen
 
Hoi Wilco!

Allereerst wil ik even zeggen veel sterkte met deze situatie!

Ik denk dat het verstandig is dat ze toch een test gaat doen en wel zo snel mogelijk! Nu zitten jullie allebei in onzekerheid! Ik heb ook vaak gedacht dat ik zwanger was ( wij wilde graag) en omdat je vriendin nu in een stressvolle situatie zit kan je overtijd zijn een vrouwelijk lichaam is gevoelig voor stress en buikpijn hoort daar ook bij!

In iedergeval wat de uitslag van de test ook is wees wel heel eerlijk tegen elkaar!

En ik vind het wel een beetje raar dat ze die test niet wil doen, een beetje je kop in het zand steken..maar goed, heel veel sterkte en hou me op de hoogte!

xx Vrouwtje
 

Hey Wilco

wat een nare maar vooral rare situatie!
zoals vrouwtje23 ook al zei kan het lichaam   van een vrouw rare dingen met je doen en vooral in een stressvolle situatie.
ik wou ook graag zwanger worden en verbeelde me ook elke maand dat ik de symptonen had en nu ben ik echt zwanger ( al bijna 21 weken) en ik kwam er pas met bijna 11 weken achter omdat ik helemaal geen symptonen had!

wat ze zegt zou kunnen, maar als zij het zo zeker weet waarom wil ze dan geen test doen? dat vind ik alleen erg raar.
ik denk dat het beter is als je zo snel mogelijk een test doet, dan weten jullie allebei waar je aan toe bent en kan je kijken wat je verder gaat doen.
als zij al 2,5 week overtijd is dan heb je kans dat ze al genoeg hcg in haar urine hebt zitten mocht zij zwanger zijn!

ik wil je heel veel succes wensen! enne ik zou gewoon nog eens met haar praten want dit kan natuurlijk ook niet!

liefs sarah

 
Terug
Bovenaan