raar vraagje

Hallo mijn vraag gaat eigenlijk niet over het zwanger worden, maar ik weet niet onder welk kopje ik het dan moet vragen, hier komt mijn vraag, ik ben een half jaar geleden bevallen van een gezond kindje, en omdat ik borstvoeding geef ben ik nog niet aan de pil....nu voel je hem al we deden het dus voor het zingen de kerk......kun je dan zwanger raken? als er geen........in komt?? ik wens jullie al het geluk met het zwanger worden, en veel gezondheid voor jullie toekomstige kindje

in voorvocht zitten ook spermacellen en ja daar kan je dus ook zwanger van raken,de kans is wel kleiner,maar de kans is er dus wel,dus zou zeggen hou het goed in de gaten,als je straks niet ongi word.

liefs nathalie

Volgens mij worden er maar heel weinig vrouwen zwanger als ze borstvoeding geven. Borstvoeding is een natuurlijk voorbehoedsmiddel. Maar het kan wel natuurlijk, ook in voorvocht zit zaad. Het zaad in voorvocht schijnt zelfs nog veel vruchtbaarder te zijn dan the real stuff die erachteraan komt.
Enne, hier is geen een vraag raar hoor!

Als je bevallen bent ben je extra vruchtbaar!!! Veel vrouwen denken (net als anoniem 21:43) dat als je borstvoeding geeft niet zwanger kan worden. Dat kan dus wel degelijk!!!!

Als je borstvoeding geeft heb je
ECHT wel kans om zwanger te worden!!!!!!!!!!!!!!!!! Je bent juist vruchtbaarder. Vroeger dachten ze dat borstvoeding juist bescherming gaf, dus niet........!!!!!

Terug
Bovenaan