raar vraagje

hoi,
ik had even vraagje,wel een hele rare vraag sorry maar daar kunnen jullie hopelijk wel tegen.
nou eergisteren was ik tv aan het kijken[ging een beetje over seks] en ik werd toen beetje opgewonden en ik had toen doorzichtig rekbaar slijm [uit mijn vagina] normaal krijg ik dat niet van zn filmpjes,en ik zit nu in mijn vruchtbare periode kan het dan ook zijn dat het mijn eisprong is?
nogmaals sorry voor de vraag ,maar ik wilde het gewoon weten.
ik hoop op reactie.
van fieke
 
Het is geen gekke vraag en ik denk dat ook je slijm niet gek was. Waarschijnlijk ben je gewoon toch opgewonden geraakt en dat voelt natuurlijk ook als slijm/gel. Ook is het zo dat veel vrouwen vaker opgewonden raken zodra ze met voorbehoedsmiddelen stoppen. Ook de gedachte dat je nu echt een kindje ermee kan krijgen wind vaak meer op.

In ieder geval veel plezier en geniet van de spannende tijd.
 
Beste Fieke,

Bij mijn weten is dat het slijmpropje dat het eitje beschermt heeft tegen de 'boze' buitenwereld tot het moment van de eisprong. Ik heb het 1x per maand (elke maand) na een dag lichte buikkramp. Het is heel taai en compleet doorzichtig. Goeie manier om je vruchtbare moment te bepalen, denk ik.

Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraag: wat is NOD? Is dat de datum dat je vruchtbaar bent?
 
hoi dus dat betekent dat mijn eisprong messchien is gewwst?of begrijp ik dat verkeert? en die 1 keer in de maand als jij dat had was dat jouw eisprong?
nod betekend niet ongesteld dag, dus op de dag dat je weer ongesteld moet worden ,en als je zwanger probeert te worden dan hopen dat je dan niet ongesteld wordt,dat betekend dat dus heeft niks met vruchtbaar te maken.
gr fieke
 
Terug
Bovenaan