Raar vraagje

A

Anoniem

Guest
Hoe snel merk of weet je eigenlijk of je zwanger bent. Wanneer voel je iets en wanneer kan je gaan testen...
Kan je ook al iets voelen 1 dag later of is dit heel raar!! Kan je naar 1 dag al testen...

Je kan het beste gaan testen als je niet ongi word want bij iedereen voelt het anders. Maar je zou makkelijk iets kunnen voelen bij dag 1.

Voel je op dit moment iets dat je normaal niet heb?

ik bedoel ik ben net 2 weken geleden ongsteld geweest ... maar na de dag dat we hadden geklust kreeg ik een apart gevoel in mijn onderbuik...(zo n gevoel dat je net ongesteld moet worden) maar dat kan nog niet zo snel in dit geval bij mij.... ik moet er nog veel over lezen weet wel!! Ik voel me zo sullig hierover... snap er niets van

Ik denk eerlijk gezegd dat het de eisprong is die jij gevoeld hebt. Er zijn mensen die denken dat ze de bevruchting voelen en niets is uitgesloten natuurlijk maar het is niet heel waarschijnlijk.

Toch hoop ik het voor je hoor!

Liefs A

hallo ik had dat gevoel ook na het klussen.. eerst meende ik ook al iets te voelen maar kan natuurlijk ook de eissprong zijn.. ik vindt het nu nog spannender... hihi... 21 feb is mijn nod datum.. nog ff geduld hebben dus..

x

Terug
Bovenaan