Raar vraagje.

A

Anoniem

Guest
Ik heb effe een vraagje. Ik snap er geen hout meer van. Ik ben nu twee weken overtijd. Ik heb vorige week 1 keer getest. Deze was negatief. Vorige week vrijdag dach ik dat de rode duivels op bezoek waren gekomen. Er was een beetje bloed. De volgende dag was het over. Nu heb ik deze week al een paar dagen helder doorzichtig rekbaar slijm (sorry voor de ranzige details) Zou dit dan de eisprong zijn? Ik snap niks meer van mijn lichaam. heeft iemand hier ervaring mee? Of weet wat dit zou kunnen betekenen?

Groetejs van mij.

Nou ben ik zelf nog niet begonnen met klussen, maar ik lees al geruime tijd mee dus hier mijn mening..

Als ik jou was zou ik een nieuwe test kopen, misschien zelfs van een ander merk, en nog eens testen. Het bloed kan eventueel een innesteling geweest zijn.

Als je nog maar net met de pil gestopt bent kan het ook zijn dat je last hebt van het ontpillen.

Hoi hoi,

Dit klinkt heel bekend!! IK had hetzelfde, toch nog maar een test gedaan (ander merk) en hij was positief!   Nog maar een test halen zou ik zo zeggen. Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar onzekerheid wordt je ook niet vrolijker van.

Succes en   sterkte,
sinette

Terug
Bovenaan