raar weekend... wat vinden jullie..???

hallo... nou hier ben ik weer even... ik heb gister niet zo'n leuke dag mee gekregen... ik voelde mij niet zo lekker in mijn vel... het begon met in de nacht moest ik naar de wc.. waarbij ik veel slijm ben verloren.. wit/helder slijm.. niets raars verder.. al goed.. ik voelde mij de rest van de dag zo slap en moe.. mijn vriend vond het maar niets en besloot in de ochtend mijn temperatuur op te meten.. die was 36,8.. ik heb toen gegeten en weer terug naar bed gegaan... en heb tot 3 uur geslapen.. tegen de avond(na het avondeten) weer temperatuur op gemeten omdat ik het zo warm had... dit was rond 7 a 8 uur... 37,3.. ben toen maar gaan douche en naar bed gegaan.. mijn vriend vertrouwd het niet helemaal en zei dat ik vandaag de ha of vk maar moest bellen.. maar ik voel mij nu beter dan gister.. wat vinden jullie.. moet ik bellen... ja of nee??????

tja wat denk je er zelf van, denk dat je het zelf het best aanvoelt. ik had gister toevallig ook zo'n off-day, zat ook niet lekker in me vel, moe, lusteloos, overal last van, nergens zin in hebben, janken om niks. denk dat iedereen dat weleens heeft. als jij het zelf niet vertrouwd, gewoon de vk bellen en anders kijk je het nog even aan, succes!

Hoi,

Ik breek ff in ben van het maart/april forum. Ik had al gelezen dat je last had van sterretjes en nu niet lekker. Ik zou voor de zekerheid het even met je vk bespreken miss is je bloeddruk niet op orde.

Succes liefs RH en Bart 2-04-2012

nou belletje gepleegd...ik moet om half 4 richting de verloskundige... hopen dat het allemaal maar goed gaat....:S...

met je lichaamstemperatuur lijkt me niets mis. maar als jij je niet prettig voelt dan zou ik de vlk gewoon bellen. ik loop de deur ook niet plat maar bij twijfel moet je het zekere voor t onzekere nemen denk ik.

gelukkig is het waarschijnlijk vals alarm... moet zo weer naar het ziekenhuis toe... voor 2de keer hartfilmpje maar in het ziekenhuis bleek dat er niets aan de hand is... de rede dat we nog een keertje er heen moeten is voor de zekerheid..

Terug
Bovenaan